ضرورت روایت خلاقانه پیشرفت‌های نظام اسلامی برای نسل کودک و نوجوان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان طی پیامی هفته دولت را به دولت‌مردان و کارکنان کانون استان و کانون زبان ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ضمن تبریک هفته دولت، به لزوم روایت خلاقانه پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی برای نسل آینده‌ساز کشور تاکید و بیان کرد: «هفته اول شهریورماه که با یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است را به همه دولت‌مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی ایران سرافراز تبریک می‌گویم.

هفته دولت فرصتی است تا با بهره‌گیری از زبان هنر و صداقت، ایمان و امید در جامعه تزریق شود و با روایت خلاقانه پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی، تلاش‌های اغیار برای تحریف تاریخ بی‌ثمر شود. امید که با اثرپذیری از این فرمایش شوق‌آفرین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که: «به قله‌های کمال نزدیکیم» نسل آینده‌ساز کشور را به تلاش بیشتر راهنما باشیم.

ضمن تبریک این مناسبت به کارکنان محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران، از اهتمام صادقانه همه این عزیزان برای پرورش کودک و نوجوان تراز جمهوری اسلامی که خلاق، آگاه، کتاب‌خوان، امیدوار، مطالبه‌گر، مومن و باورمند به ارزش‌های کشور و در نهایت عبدصالح پروردگار است سپاسگزاری می‌کنم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =