توجه به فعالیت‌های تحولی، نوآورانه و خلاق

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز در یازدهمین شورای فرهنگی کانون استان بر برنامه‌ریزی و  اجرای فعالیت‌های تحولی، نوآورانه و خلاق تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ابتدای این نشست که همزمان با سومین روز هفته دولت برگزار شد،  با اشاره به برگزاری سی و هفتمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش و برگزاری سمینار مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به بیان مهمترین دیدگاه‌ها و نکات مطرح شده در این نشست‌ها پرداخت.

رییس شورای فرهنگی کانون البرز در این خصوص گفت طبق دستور وزیر محترم آموزش و پرورش باید شورای تعلیم و تربیت استان فعال‌تر شود و با تشکیل جلسات مستمر و اشتراک دیدگاه‌ها به منظور تدارک فعالیت‌های تحولی و نوآورانه اقدام شود.

عاشری افزود انتظار آن است که ما به دنبال آن باشیم تا  کانون محل حضور خانواده‌ها باشد و به ویژه در حوزه‌ی نهضت کتابخوانی و ایجاد فرهنگ مطالعه در بین خانواده‌ها پیشرو باشیم.

برگزاری جشنواره‌ی فیلم کوتاه در تعامل با مدارس و تکریم جایگاه معلم، معرفی ویژه‌ی پویا نمایی«بچه زرنگ» و استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی در این حوزه، توجه به طرح‌های موفق اجرایی در دیگر استان‌ها و باز اجرایی کردن آن برنامه ها در زیست بوم البرز و متناسب با فرهنگ این استان، توجه به فعالیت‌های نو آورانه و خلاق در تمام حوزه‌ها، برگزاری کارگاه‌های ویژه ی مادران و پدران و اختصاص زمان‌ مناسب برای این فعالیت‌ها، احصای مشخصات و توانمندی های همکاران و والدین در جهت استفاده‌ی بهینه از توان نیروی انسانی در تعامل با کانون، از دیگر مواردی بود که توسط این مقام مسؤول مورد تاکید قرار گرفت.

بخش دیگر این نشست نیز به بررسی سیر اجرایی مرحله‌ی استانی بیست و پنجمن جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در استان البرز اختصاص یافت.

مدیر کل کانون البرز در این مورد هم گفت ما با شناسایی نیروهای توانمند در این حوزه و به کار گیری تمام ظرفیت‌های تبلیغی و اطلاع رسانی، آموزشی و ... سعی خواهیم کرد تا قصه‌گویی را در بین خانواده‌ها و به ویژه مادران ترویج دهیم .

وی همچنین به معرفی چند طرح نوآورانه و خلاق ویژه‌ی استان البرز در این حوزه پرداخت و از همکارانش خواست برای شیوه‌ی اجرای این طرح‌ها به دقت تفکر کرده و موارد مورد نظر را مکتوب ارایه کنند.

در این نشست که صبح روز شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد،  جمعی از اعضای شورای فرهنگی و رابط جشنواره‌ی قصه‌گویی استان، حضور داشتند.

توجه به فعالیت‌های تحولی، نوآورانه و خلاق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =