کد خبر: 329387
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
بازدید 105
دوره آموزش روزنامه‌نگاری به نوجوانان در پاییز اجرا می‌شود

مدیرکل کانون البرز از اجرای دوره‌ی آموزش روزنامه نگاری به نوجوانان درپاییز امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، این مقام مسؤول در نشست مشترکی به گفتگو با پویا لطفیان مدرس دوده‌های روزنامه‌نگاری پرداخت. لطفیان که بیست و دو سال سابقه‌ی تدریس روزنامه نگاری در مدارس و مجتمع‌های آموزشی تهران را دارند در این نشست به معرفی این دوره و اهداف آن پرداخت.

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز نیز با اشاره به تاکید تربیت عضو خبرنگاران از سوی مسوولان ارشد کانون و استقبال از این فعالیت ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های شهرداری منطقه بتوان از بین اعضای کانون روزنامه نگاران و خبرنگاران مستعدی تربیت کرد که در حوزه‌های شهری نیز در قالب شهروند خبرنگار فعال باشند.

عاشری در ادامه گفت این طرح در ابتدا با همکاران کان مطرح شده و از ایده‌های اجرایی این عزیزان هم استفاده خواهد شد؛ ایشان از ترغبب نوجوانان به فعالیت‌های گروهی و تاثیر ابن فعالیت در جذب و پایدارسازی اعضای کانون،احساس تعلق نوجوانان به شهر،دقیق دیدن ماجراها و اتفاقات و قدرت تحلیل صحیح و ایجاد احساس مسئولیت و کنشگری به عنوان نقاط قوت این طرح یاد کرد.

این ویژه برنامه قرار است در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات پاییز امسال در همکاری سه جانبه بین کانون آموزش و پرورش و شهرداری اجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =