کانون پرورش فکری، مجموعه درخشانی بوده و هست/ کانون، خانه‌ی عشق و امید

مدیرکل و معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، کانون پرورش فکری را خانه‌ی عشق و امید نامیدند و بر نقش‌آفرینی مربیان در زندگی کودکان نوجوانان تأکید کردند.

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، فرشید فلاح مدیرکل و ابوالفضل صادقی‌نژاد معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عصر سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ در نشست فصلی مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر نقش‌آفرینی مربیان این‌مجموعه در زندگی کودکان و نوجوانان، تأکید کردند.

کانون پرورش فکری، مجموعه درخشانی بوده و هست/ کانون، خانه‌ی عشق و امید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ابتدای سخنانش ضمن قدردانی از نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری اظهار داشت: کانون، مجموعه‌ی درخشانی بوده و هست و بسیاری از مدیران مؤفق اول انقلاب در همین مجموعه رشد و پرورش یافته‌اند.

وی در ادامه افزود: هر کسی‌که کودکی و نوجوانی‌اش را در کانون گذرانده باشد به مدارج خوبی دست خواهد یافت؛ چراکه این مجموعه در زمینه‌ی تولید فیلم، نمایش عروسکی، سرود، انیمیشن و... بسیار قوی وارد شده و در عرصه‌ی کتاب و کتابخوانی نیز بی‌نظیر و در بین اهل فرهنگ و هنر، از جایگاه به‌خصوصی برخوردار است.

فلاح تأکید کرد: کودکان و نوجوانان، حساس‌ترین بخش زندگی خود را در کانون سپری می‌کنند، مکان و بستر مناسبی که فکرهای خوب در آن شکل می‌گیرد و آن‌ها با راهنمایی مربیان در مسیر متانت، نجابت، امید و ایمان سوق داده می‌شوند و افسوس بزرگ من این است که ای کاش قشر بیش‌تر بچه‌های من و شما کانونی‌ها که کشف استعداد و استعدادپروری می‌کنید به این مجموعه می‌پیوستند.

کانون پرورش فکری، مجموعه درخشانی بوده و هست/ کانون، خانه‌ی عشق و امید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در پایان سخنانش با بیان این‌که اگر کتابخوانی در کشور درست نشود، کشور رو به نابودی می‌رود، گفت: آینده ایران به میزان کتابخوانی بستگی دارد و کتابخوانی سطح علمی جامعه را بالا می‌برد و کانون پرورش فکری می‌تواند سرانه‌ی مطالعه را در بین کودکان و نوجوانان افزایش دهد.

کانون پرورش فکری، خانه‌ی عشق و امید من بوده و هست

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان ضمن قدردانی از نگاه و توجه مدیرکل کانون پرورش فکری استان به فعالان حوزه ی کودک و نوجوان اظهار داشت: با افتخار و غرور می‌گویم که یک کانونی‌ام؛ چراکه در کانون پرورش فکری، رشد کرده‌ و فعالیتم در زمینه‌ی فرهنگی و هنری را پیش از آنکه وارد مدرسه شوم در این‌مجموعه شروع کرده‌ام و تشویق مربیان باعث پیشرفتم شده است.

کانون پرورش فکری، مجموعه درخشانی بوده و هست/ کانون، خانه‌ی عشق و امید

صادقی‌نژاد در ادامه افزود: کانون پرورش فکری محل زندگی من و هم‌سن و سالانم بود و تا دوره دبیرستان به کانون می‌رفتم، جایی‌که خانه‌ی عشق و امید من بوده و هست و محبت و مهربانی مربیانش در زندگی‌ام بسیار مؤثر و نقش‌آفرین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =