کد خبر: 329641
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
بازدید 101
روایت گام‌های بلند کانون پرورش فکری

روایت پیشرفت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در نمایشگاه هفته دولت به تصویر کشیده شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، همزمان با برپایی نمایشگاه هفته دولت در شهر کرمان از هفتم تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان روایتگر رشد و بالندگی کانون با شعار ایمان، امید و دانایی است.

بنابر این خبر، رشد ۲۶۶ درصدی تعداد جوایز جشنواره‌ و مهرواره‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای، همچنین رشد ۵۸ درصدی میزان شرکت‌کنندگان در این جشنواره‌ها و مهرواره‌ها از مهم‌ترین شاخص‌های پیشرفت کانون کرمان در دولت سیزدهم بوده است.

این در حالی است که، رشد ۴۶.۷۲ درصدی شرکت‌کنندگان در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کانون پرورش فکری استان کرمان در دو سال اخیر است.

همچنین، تعداد کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با افزایش ۳۵.۵۶ درصدی و کارگاه‌های مجازی با رشد  ۱۲۵ درصدی و پیشرفت ۱۲۹.۱۶ درصدی تعداد اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از مواردی بود که در نمایشگاه روایت پیشرفت به عنوان گام‌های بلند معرفی شد.

غرفه کانون در نمایشگاه روایت پیشرفت به نمایندگی از فعالیت‌های فرهنگی مجموعه قصه‌های گویای «یاور» و «بزرگ‌راه» شامل ۲۰ قصه با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت و به ویژه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی که به همت هنرمندان انجمن قصه‌گویی کانون استان تهیه شده‌اند را به نمایش گذاشته است.

تولیدات کارشناسان، مربیان و اعضای کانون استان نیز با محوریت ایثار و شهادت و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای عموم به نمایش درآمد.

بر همین اساس، نمونه آثار برگزیده اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در مسابقات نوازاگورا، اوورا پرتغال، بلغارستان، لهستان، کره‌جنوبی، لوئی فرانسوا، ژاپن، بلاروس و ... زینت‌بخش غرفه روایت پیشرفت بود.

نمایشگاه هفته دولت از هفتم تا یازدهم شهریور از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ در پارک مادر شهر کرمان با حضور همه ادارات و سازمان‌های دولتی برگزار می‌شود.

روایت گام‌های بلند کانون پرورش فکری

روایت گام‌های بلند کانون پرورش فکری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =