مصطفی فراهانی رئیس امور اداری اداره کل کانون پرورش فکری شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در حکمی مصطفی فراهانی «رئیس امور اداری اداره کل کانون پرورش فکری» منصوب  کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در حکمی مصطفی فراهانی را به سمت «رئیس امور اداری اداره کل کانون پرورش فکری» منصوب  کرد. 

 متن حکم دکتر معصومه ابراهیمی‌هژیر به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

" اگر خواهی که از شمار دادگران باشی زیردستان خویش را به طاقت خویش نیکودار."    قابوسنامه 

جناب آقای مصطفی فراهانی 

اکنون که جناب آقای بختیار فرجی به مقام بازنشستگی نائل آمدند، نظر به تجارب و تعهد شما در کانون پرورش فکری، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس امور اداری اداره کل کانون پرورش فکری منصوب می‌شوید.  

امید است با توکل و استعانت از خداوند و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، سیاست‌های رئیس جمهور در دولت مردمی و مقام عالی کانون با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی مدیرعامل محترم و قوانین و مقررات، در انجام امور محوله موفق باشید.  

در این راستا، استفاده از " تجارب ارزنده"  جناب آقای فرجی، رعایت اصول" عدالت محوری، روحیه انقلابی،  مردم‌داری،  پاکدستی و فسادستیزی و  قانون‌مداری دولت مردمی الزامی است؛ همچنین تکریم، اعتلای جایگاه و توانمندسازی مربیان، تامین رضایت و امنیت شغلی کارکنان از انتظارات می‌باشد.  

توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.


مصطفی فراهانی سوابقی چون دبیر کارگروه فرهنگ و هنر مشاوران جوان دستگاههای فرهنگی با حکم استاندار وقت، عضو هیات رییسه روابط عمومی ادارات استان، عامل ذیحساب در حساب‌های جاری و تملک دارای به مدت ده سال، عضو برگزاری کنگره فرماندهان، سرداران و  8 هزار شهید استان در دوره اول، همکاری در برگزاری همایش بین‌ المللی حکیم هزاره‌ها،  و ... را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =