کد خبر: 329937
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
بازدید 144
اعضای انجمن سرود کانون کرمان زائر حرم رضوی شدند

اعضای انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با هدیه متبرک مدیرعامل کانون به مشهد مقدس سفر کردند و زائر حرم رضوی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اعضای انجمن سرود کانون کرمان همزمان با اربعین حسینی با هدیه ویژه‌ای از سوی حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زیارت امام رضا(ع) شتافتند.
بنابر این خبر، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در پیامی از هدیه ویژه مدیرعامل به اعضای گروه سرود کرمان تشکر کرد:
همواره در آغاز خداوند...
زیباست چون‌ کبوتری عاشق در جوار حضرتش سر بر آستان ارادت ساییدن و دست‌های کوچک و پر از تمنا بر پنجره فولادش لبریزِ  نور شوند. زیباست باران یکریز در چشم‌های کودکانه فرزندانِ صداقت آن‌گاه که امام مهربانی را صدا می‌زنند. آن‌گاه که چشم‌ها را به گنبد و بارگاهِ شکوهمندش می‌دوزند و در ترنمی دلبند، سربلندی میهن اسلامی را آرزو می‌کنند و این همه حاصل توجه بلندنظرانه دست‌اندرکاران کانون مهربانی به ویژه مدیرعامل محترم به بچه‌های گروه سرود ... دیار کریمان است. به قول رندانه شیراز؛
ساقیا لطف نمودی قدحت پر می باد
که به تدبیر تو تشویش خمار آخر شد...
قطعاً بچه‌های پاک گروه سرود و مربیان همراه دعاگوی شما هستند. از توجه شما سپاسگزارم.
این در حالی است که، این هدیه به مناسبت درخشش گروه سرود کانون کرمان در مسابقه تلویزیونی هماهنگ به آن‌ها اهدا شد و در قالب کاروان مهمانان کوچک امام‌حسین(ع) سعادت حضور در صحن و سرای امام رئوف قسمت‌شان شد.
گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با نام گروه کرال کرمان در مسابقه تلویزیونی هماهنگ شرکت کردند و با سه اجرا در سه مرحله با سرودهای بازی‌های محلی، کاروونسرا و کنسرت کتاب در تیر ماه ۱۴۰۲ تا مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.
همچنین، اعضای انجمن سرود کانون کرمان اردیبهشت ۱۴۰۲ با حامد علامتی مدیرعامل، فرهاد فلاح معاون فرهنگی و محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدار کردند و این هدیه ارزشمند را دریافت کردند.

اعضای انجمن سرود کانون کرمان زائر حرم رضوی شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =