کد خبر: 330001
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
بازدید 306
هم‌خوانی سرود آمرزش در  صحن امام مهربان

دختران انجمن سرود کانون کرمان صبح و شب اربعین حسینی را در جوار امام رضا(ع) با ذکر و نوای تازه‌ای سپری کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، صحن رضوی با نسیم بهشتی و نوای صلوات، عطر خواهش و تمنا به تن میزبان مهمانان کوچک امام‌حسین(ع) بود که با گام‌های آهسته و پیوسته در حالی که انعکاس روشنایی آینه‌کاری‌ها و چلچراغ‌ها در قطرات اشک دیده‌هایشان می‌لرزید به سمت ضریح عزادار امام شهید روان بودند.
صف زیارت و لمس ضریح، با چهل و چند پیچ و شکست نوازشگرش، دقایق انتظار و شوق وصال را برای تماشای سربند سیاه ضریح امام در سوگ سیدالشهدا، به یاد ماندنی ساخت. غریبی امام رئوف، کاروان شام را می‌مانست.
این در حالی است که، آوای آلتوی اعضای انجمن سرود امروز تکرار ذکر آمرزش می‌طلبم آمرزش بودن در راه تو و برای تو و گریزان بودن از غیر تو به سوی تو بود.
نوای سوپرانوی گروه سرود در روز اربعین، آمرزش می‌طلبم آمرزش اشتیاق ورزیدن، آمرزش فرمانبری، آمرزش مومن بودن، اخلاص ورزیدن...
از تو آمرزش می‌طلبم آمرزش تقواپیشگی و امیدواری بود.
مهمانان کوچک امام‌حسین(ع) در مقارنه‌ای به وسعت حکمت الهی روز اربعین خود را به جای حرم اباعبدالله(ع) در حرم رضوی گذراندند و قربان‌صدقه قول و قرار امام سوم و هشتم‌شان رفتند.
بعداز ظهر این روز عزیز مشتاقانه نذری پختند. خرما سرخ کردند، آرد تفت دادند، شربت گلاب، هل و زعفران جوشاندند، خمیر را با تخم گشنیز، سیاه‌دانه، بادیان و گل‌خشت ورز دادند و خرمابریز و حلوا و پتوفته درست کردند. قامت خسته ولی مشتاق‌شان دوباره سمت مغناطیس امام مهربانی روان شد و نذری‌هایشان را با دعای خیر زائران تاخت زدند.

هم‌خوانی سرود آمرزش در  صحن امام مهربان

هم‌خوانی سرود آمرزش در  صحن امام مهربان
همچنین، یادشان بود که از مهمان‌نوازی ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی قدردانی کنند و سلام گرم و پرمهر اکبر خدادادی سرپرست کانون کرمان را به او و همکارانش برسانند و برایشان نذری ببرند.

هم‌خوانی سرود آمرزش در  صحن امام مهربان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =