کد خبر: 330071
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
بازدید 2412
پیکر مهدی امامی در زادگاهش به خاک سپرده شد

صبح امروز پیکر مهدی امامی کارگردان تئاتر و سینما و مستندساز نامدار ملایری که در سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد، در زادگاهش شهرستان ملایر با حضور مسوولان استان و شهرستان و هنرمندان به خاک سپرده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح امروز پیکر مهدی امامی کارگردان تئاتر و سینما و مستندساز نامدار ملایری که روز چهارشنبه در سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد، در زادگاهش شهرستان ملایر با حضور محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل صدا و سیمای همدان و تعدادی از مسوولان استانی، شهرستانی و جمعی از هنرمندان به خاک سپرده شد.

مرحوم مهدی امامی متولد آبان ماه ۱۳۵۴ در ملایر بود که به همراه امیدوفایی، حسن روستایی، آرش عباسی فعالیت هنری خود را با اجرای نمایش در مدارس و انجمن سینمای جوان ملایر آغاز کرد.

وی سپس  در دانشگاه هنر کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی را به پایان رساند و در سازمان صدا و سیما فعالیت‌های خود را در زمینه فیلم، تاتر، انیمیشن، مستند و برنامه‌های ترکیبی ادامه داد.

امامی به زادگاه خود دلبستگی زایدالوصفی داشت و آخرین مستند خود با عنوان "عموجان" را درباره زندگی هنری کارگردان نامدار همشهری اش، مسعود جعفری جوزانی ساخت و در سال ۹۷ بازنشسته شد.

امامی که برای تهیه فیلم سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان آذربایجان غربی رفته بود، دو روز پیش در شهرستان نقده براثر تصادف جان باخت.

پیکر او در بهشت هاجر ملایر به خاک سپرده شد.

روحش قرین رحمت باد

پیکر مهدی امامی در زادگاهش به خاک سپرده شد

پیکر مهدی امامی در زادگاهش به خاک سپرده شد
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =