دیدار اعضای کانون میامی و سرخه با فرماندار

اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه و میامی در هفته‌ی دولت با فرماندار شهرستان خود، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی اظهار داشت: در چهارمین‌روز از هفته‌ی دولت، ۱۰ عضو دختر و پسر کودک و نوجوان مرکز در نشستی صمیمانه با علیرضا آشوری فرماندار شهرستان، ضمن تبیین فعالیت‌های کانون به‌ویژه در فصل تابستان و ارائه‌ی گزارش کوتاهی از عملکرد کمیته کودکان و نوجوانان کنگره بزرگداشت سه‌هزار شهید استان و مشارکت این‌مجموعه با اجلاسیه شهدا درخصوص دغدغه‌های فرهنگی و مسائل تربیتی حوزه‌ی کودک و نوجوان، توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار و...، گفت‌وگو کردند.

دیدار اعضای کانون میامی و سرخه با فرماندار

آشوری ضمن قدردانی از مربیان و اعضا از کانون پرورش فکری به‌عنوان بهترین نهاد فرهنگی متولی حوزه‌ی کودک و نوجوان، نام برد و از اعضا خواست تا لحظه‌لحظه‌ی حضور خود در کانون و فعالیت‌های مربیان را قدر بدانند و از فرصت ایجادشده بهترین بهره را گیرند.

دیدار اعضای کانون میامی و سرخه با فرماندار

خدیجه حمزه مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون سرخه نیز از دیدار مشترک اعضای کانون و حوزه علمیه خواهران نجمیه شهرستان با حجت‌اله کرمانی فرماندار، خبر داد و گفت: در این دیدار اعضا ضمن تبریک هفته‌ی دولت و قدردانی از تلاش مجموعه فرمانداری در زمینه‌ی اقدامات اجرایی حوزه‌ی کودک و نوجوان، پیشنهادها و دیدگاه‌های خود را در بخش‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و... ویژه بانوان، بیان کردند.

دیدار اعضای کانون میامی و سرخه با فرماندار

فرماندار سرخه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کودکان و نوجوانان با تأکید بر اهمیت کانون و اثرگذاری فعالیت‌های آن در مخاطبان جامعه هدف، از زحمات یکایک مربیان، قدردانی و آمادگی مساعدت و وعده پیگیری برخی از موارد مطرح‌شده را اعلام کرد.

دیدار اعضای کانون میامی و سرخه با فرماندار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =