گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و کتاب‌محور، هفته‌ی دولت و یاد و خاطره‌ی دولتمردان شهید را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برپایی غرفه در نمایشگاه تکیه دولت و اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و کتاب‌محور در قالب معرفی شخصیت و وقایع، معرفی کتاب، قصه‌گویی، کاردستی، عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی میز خدمت، سفر به روستاها و مناطق محروم و کم‌برخوردار و...، هفته‌ی دولت و یاد و خاطره‌ی دولتمردان شهید را گرامی داشتند.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

بر اساس این گزارش، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل به‌همراه جمعی از کارشناسان، مسئولان و مربیان کانون سمنان با هدف تحول و امیدآفرینی در جامعه، ارائه‌ی دستاوردها و عملکرد دولت و دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، علاوه بر استقرار میز ارتباطات مردمی به‌عنوان دستگاه پرمخاطب به تأیید فرمانداری، شامگاه پنج‌شنبه دوم شهریور ۱۴۰۲ در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم با عنوان «تکیه دولت» حضور یافته و برای کودکان و نوجوانان و والدین آن‌ها به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و علمی در قالب معرفی کتاب‌، معرفی شخصیت، نقاشی، رنگ‌آمیزی دفتر نقش، بازی و سرگرمی(اسباب‌بازی‌های سازنده)، رصد ماه و...، پرداختند.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

این نمایشگاه در خیابان امام(ره) سمنان، گشایش یافت و از سوی سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، معاونان و مدیران ستادی استانداری، فرماندار، شهردار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، والدین و عموم مردم، مورد بازدید قرار گرفت.

میز خدمت(ارتباطات مردمی) نیز با هدف معرفی دستاوردهای دولت سیزدهم و عملکرد کانون طی یک‌سال گذشته و رشد فعالیت‌ها و برنامه‌های شاخص به لحاظ کمی و کیفی با حضور رئیس اداره مالی، کارشناس‌مسئول فرهنگی‌، هنری و ادبی اداره‌کل کانون استان، مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک و مسئول دفتر مدیرکل کانون سمنان در محل مسجد اهل بیت(ع) شهرستان برگزار شد.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

برگزاری نشست آموزشی آشنایی با سبک فرزندپروری با حضور کارشناس بالینی شبکه بهداشت شهرستان، آماده‌سازی نمایشگاه نقاشی با همراهی یکی از اعضا، شرکت در نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم، برپایی نمایشگاه عملکرد یک‌ساله در قالب ارائه‌ی گزارش فعالیت‌ها به لحاظ کمّی و کیفی، شرکت در نمایشگاه خوشنویسی و تجلیل از معصومه اسلام‌دوست مربی مرکز به‌مناسبت هفته‌ی دولت در مرکز فرهنگی‌هنری کانون آرادان صورت گرفت.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

حضور در نمازجمعه و برپایی میز خدمت، دیدار اعضای دختر نوجوان با حجت‌اله کرمانی فرماندار در محل فرمانداری و گفت‌وگو پیرامون مسائل مربوط به دختران و بانوان، بازدید ۳۵ عضو مرکز از خانه‌ی تاریخی حشمت‌اللشکر از برنامه‌های هفته‌ی دولت در مرکز فرهنگی‌هنری کانون سرخه بود.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

اعضای کودک و نوجوان پسر و دختر مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان در هفته‌ی دولت طی دو روز به یاد شهیدان رجایی و باهنر با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدای هشت‌سال دفاع مقدس از پارک موزه دفاع مقدس بازدید داشتند.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

به‌مناسبت هفته‌ی دولت و با هدف تقویت هویت ملی اعضا، شخصیت شهیدان رجایی و باهنر در کنار تابلوی مخصوص معرفی شهدا، به اعضای نونگاه مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان معرفی شد و در ادامه، اعضا برای آشنایی بیش‌تر با زندگی دولتمردان شهید به خوانش کتاب «آسمان پر ستاره» پرداختند.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

شرکت در آیین عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا، برگزاری اردوی ادبی ویژه اعضای دختر و پسر از خانه‌ی تاریخی، موزه فرش و موزه سفال طی دو روز، برپایی میز خدمت در مسجد شیخ‌محمود استعلامی همراه با اجرای فعالیت فرهنگی و هنری برای مخاطبان کودک در قالب مسابقه، معرفی‌ کتاب، نقاشی، معرفی کارگاه‌ها و اهدای جوایز، برگزاری کارگاه آموزش خانواده با عنوان فرزندپروری با دعوت از کارشناس شبکه بهداشت شهرستان، تجلیل از مربیان مرکز به مناسبت روز کارمند از سوی مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدیشهر و شهمیرزاد انجام شد.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان در هفته‌ی دولت علاوه بر فضاسازی پانل‌ها و اجرای طرح دیواری، به معرفی شخصیت شهید رجایی و باهنر با هدف آشنایی اعضا با زندگی‌نامه این دو شهید پرداختند.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

اردوی اختتامیه کارگاه‌های تابستانی ۶۰ عضو دختر و ۳۰ عضو پسر این مرکز نیز طی دو روز در پارک بانوان دامغان برگزار شد.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود در سفر احمد وحیدی وزیر کشور به استان در هفته‌ی دولت به اجرای خیرمقدم و خوش‌آمدگویی پرداختند.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

در هفته‌ی دولت دو نمایش «شیر من جای تو در چاه نیست» و «مسلمان زیر بار حرف زور نمی‌رود» برگرفته از کتاب «مثل یاوران امام حسین(ع)» به‌همت مربیان این مرکز برای مخاطبان کودک و نوجوان، اجرا و با استقبال آن‌ها و والدین روبه‌رو شد.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

برگزاری ایستگاه نقاشی در غرفه‌ی کودک و بازدید استاندار و مسئولان از آن، خیرمقدم عضو نوباوه در سفر استاندار و هیئت همراه، برپایی میز خدمت در روستای محمدآباد، دیدار اعضا و مربیان با علیرضا آشوری فرماندار شهرستان، تجلیل از ابراهیم اصغریان مربی کتابخانه سیار روستایی به‌عنوان کارمند نمونه، دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عزیزی امام‌جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهید والامقام عباسی در روستای ابراهیم‌آباد، سفر به پنج روستای تحت پوشش و اجرای فعالیت‌های فرهنگی توسط مربی کتابخانه سیار روستایی با هدف توجه به کودکان و نوجوانان‌ مناطق محروم و کم‌برخوردار، شرکت در مراسم رژه خودرویی و موتوری در آغازین‌روز هفته‌ی دولت از برنامه‌های مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی بود.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

 برگزاری اردوی درون‌شهری اعضای دختر در پارک جنگلی شاهد، حضور در آیین عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، اجرای فعالیت معرفی شخصیت و وقایع به‌مناسبت هفته‌ی دولت در مرکز فرهنگی‌هنری کانون بیارجمند انجام شد.

گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =