«هفته دفاع مقدس» موضوع جلسه شورای فرهنگی در کانون سیستان و بلوچستان

جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با موضوع برنامه ریزی «هفته دفاع مقدس» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه شورای فرهنگی کانون استان با حضور مدیرکل و اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه، که با دستور کار برنامه‌های هفته مقدس تشکیل شد، مدیرکل کانون استان گفت: دفاع مقدس یکی از موضوعات مهمی است که همه در برابر معرفی این ظرفیت عظیم فرهنگی و حماسی مسئولیت داریم و به هیچ عنوان نباید مورد غفلت قرار گیرد.

محمدرضا سالاری ادامه داد: با توجه به فراوانی و غنای موضوع، محتوای زیادی برای ارایه وجود دارد و به همین سبب، انجام هر فعالیتی در این حوزه ارزشمند است.

وی ضمن تاکید به همکاران برای انجام فعالیت‌های مرتبط با دفاع مقدس، در طول سال، گفت: آشنا کردن کودکان و نوجوانان با دفاع مقدس و تبیین این فرهنگ، یکی از رسالت‌های ماست تا فرزندان ما با رشادت‌های ایثارگران و دستاوردهای بی‌شمار این فصل از تاریخ کشورمان آشنا شوند.

سپردن فعالیت‌ها به اعضا، توجه به زندگی‌نامه شهیدان، معرفی فضیلت‌ها و مکارم اخلاقی ایشان، دعوت از خانواده‌های شهید، به ویژه مادران محترم شهدا و توجه به شهدای دانش‌آموز از جمله توصیه‌های مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این جلسه بود.

گفتنی است پیش از سخنان سالاری، همکاران پیشنهادهای خود را ارایه و در خصوص چگونگی اجرای آن با یک‌دیگر تبادل نظر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =