ورکشاپ تخصصی عکاسی با موضوع جلوه‌های بصری اربعین

سومین ورکشاپ تخصصی عکاسی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد با موضوع جلوه‌های بصری اربعین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت ا...آسمند مدیرکل استان در این باره  گفت: سومین ورکشاپ تخصصی عکاسی از سری فعالیت‌های تابستانی مراکز الگوی تربیتی ویژه اعضاء نوجوان باتدریس افتخاری وجهادی آقای رضا جوانبخت از دانشگاه هنر دیرژنو برگزار شد.  

نخستین ورکشاپ تخصصی عکاسی با موضوع جلوه‌های بصری اربعین

آسمند افزود: این ورکشاپ  باحضور اعضاء نوجوان مرکز و همراهی والدین آنها در محل مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد برگزارشد.

به گفته وی، شرکت کنندگان در این ورکشاپ با سوژه‌یابی و جلوه های بصری اربعین درسبک زندگی ایرانی اسلامی، آشنایی بامبانی عکاسی، ترکیب بندی، نورسنجی و نورپردازی، شناخت دوربین و لنز آشنا شدند.  

آسمند  اظهارداشت:شرکت کنندگان همراه با بحث و گفت‌وگو پیرامون زیباشناسی دینی و راه‌های پرورش فکر برای عکاسی آشنا شدند و تمرین کردند.  

به گفته وی، پرسش وپاسخ، تمرین عملی و پاسخگویی به سوالات درحین انجام تکنیک‌های عملی عکاسی از جمله نکات مهم وبرجسته در این ورکشاپ تخصصی بود.  

نخستین ورکشاپ تخصصی عکاسی با موضوع جلوه‌های بصری اربعین

آسمند افزود: این ورکشاپ که به صورت دوره‌ای و رایگان برای اعضاء نوجوان در چهار جلسه طراحی و برنامه‌ریزی شده، با هدف فراهم ساختن زمینه  مناسب برای تمرین مهارتها و ارتقا سطح فکری و فنی و هنری اعضاء ازطریق یادگیری تجربی و کارگاهی در فضایی دوستانه فراهم شد.

ورکشاپ (WorkShop) یک کارگاه آموزشی است که طی آن یک مهارت خاص به صورت فشرده وعملی به افراد شرکت کننده در آن آموزش داده می شود.   از آن جایی که معمولا ورکشاپ ها برای تعداد افراد محدودی برگزار می شوند، بازدهی بالایی  برای شرکت کنندگان خود دارند.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی از ۱۱ شهریور آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =