طرح یاوران برق در کانون سمنان اجرا شد

اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان در راستای طرح مشترک «یاوران برق» با راهکارهای درست مصرف برق آشنا شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، طرح یاوران برق با مشارکت شرکت توزیع برق استان، تابستان ۱۴۰۲ در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی، شماره یک شاهرود، شماره یک دامغان، مهدیشهر، سرخه و آرادان، اجرا و اعضای کودک و نوجوان در کارگاه‌های آموزشی با حضور کارشناسان این شرکت با راهکارهای مصرف درست انرژی آشنا شدند.

طرح یاوران برق در کانون سمنان اجرا شد

بر اساس این گزارش، ویژه‌برنامه‌ی «من هم صرفه‌جویی می‌کنم» با دعوت از کارشناسان اداره برق شهرستان در اردوی تفریحی و فرهنگی اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی در محل تفرجگاه سه‌چنار، برگزار و از سوی کارشناسان پیرامون چرایی و چگونگی صرفه‌جویی، ساعت‌های پیک اوج مصرف برق، چگونگی استفاده از وسایل برقی، خطرهای وسایل برقی، کابل‌ها و تیرهای برق و... مطالبی، بیان و در پایان به تمامی اعضا یک جلد کتاب، اهدا شد.

طرح یاوران برق در کانون سمنان اجرا شد

طرح آموزشی یاوران برق با حضور کارشناس شرکت توزیع برق شهرستان با هدف آشنایی ۴۰ عضو دختر نوخوان و نونهال در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان، برگزار و مخاطبان کودک و نوجوان با راه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، راهکارهای مفید برای کاهش هزینه برق مصرفی خانگی، چگونگی تولید برق سبز و... آشنا شدند.

طرح یاوران برق در کانون سمنان اجرا شد

در ادامه از نکته‌های بیان شده، مسابقه‌ای اجرا و از اعضایی که کامل‌ترین پاسخ را دادند با اهدای جایزه، تجلیل شد.

طرح یاوران برق در کانون سمنان اجرا شد

طرح آموزشی یاوران برق با حضور امیر عسگری و جواد شرفیه کارشناسان شرکت توزیع برق مهدیشهر با هدف آشنایی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری این شهرستان با راه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی و چگونگی تولید برق و...، برگزار شد.

طرح یاوران برق در کانون سمنان اجرا شد

گفتنی است، علاوه بر آموزش‌های حضوری در مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک شاهرود، سرخه و آرادان نیز مقرر شد تا به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری، فراخوان نقاشی با موضوع مدیریت مصرف و ایمنی در برق با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار و از برگزیدگان آثار برتر، تجلیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =