کد خبر: 330314
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
بازدید 130
سرپرست کانون کرمان با مدیرکل آموزش و پرورش دیدار کرد

اکبر خدادادی سرپرست کانون کرمان به منظور پیگیری روند انتقال همکاران کانون به آموزش و پرورش با مدیرکل آموزش و پرورش دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در دیداری که اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ داشت درباره وضعیت کانون پرورش فکری بیان کرد: سیاست مدیرعامل و مجموعه مدیریتی کانون چابک‌سازی و تزریق توان بیشتر در راستای تربیت اسلامی و ایرانی است و توجه به سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه منویات مقام معظم رهبری در زمینه همه ساحت‌های رشدی در اولویت است.

 وی افزود: توجه به کتاب و قصه به عنوان یکی از مهمترین رسانه‌های تاثیرگذار بر کودکان و نوجوانان همچنان اصالت خود را در کانون حفظ کرده است. همچنین از آنجا که خداوند باریتعالی از  کتاب و قصه به عنوان رسانه استفاده کرده است، عنوان مربی در کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان به یک افتخار برای همکاران تبدیل شده است.

این در حالی است که، خدادادی استعدادیابی در کانون پرورش فکری را به گلاب‌گیری تشبیه کرد و ادامه داد: در کنار فعالیت‌های همگانی که به همه کودکان و نوجوانان اختصاص دارد، کانون نماد و یکی از مهمترین مصادیق رعایت عدالت فرهنگی است. کانون پرورش فکری به استعدادهای خاص فرهنگی و هنری توجه ویژه داشته و برای پرورش استعدادها برنامه دارد و می‌توان در این زمینه آن را «تیزهوشان» تربیت، فرهنگ و هنر خواند.

بر همین اساس، وی در زمینه نیروهایی که از کانون پرورش فکری به آموزش و پرورش انتقال داده می‌شوند خواستار تسریع روال اداری و رعایت شأن همکاران شد و گفت: ما این انتقال را فرصتی دو طرفه تلقی می‌کنیم و به نوعی این نیروها را سفیران کانون پرورش فکری به آموزش و پرورش می‌دانیم و معتقدیم ضمن اینکه این همکاران وظیفه خود را در آموزش و پرورش به نحو احسن انجام می‌دهند به تقویت و ترویج طرح کانون و مدرسه‌ نیز کمک خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =