برای اجرای فعالیت‌های شایسته باید اتاق فکر و اندیشکده‌ی تخصصی تعلیم و تربیت راه اندازی شود

مدیر کل کانون البرز در دیدار با جمعی از مسؤولان بنیاد مهدویت استان البرز بر ضرورت تشکیل اتاق فکر و اندیشکده‌ی تعلیم و تربیت به منظور اجرای فعالیت‌های بهتر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز زینب عاشری در این دیدار که  ظهر روز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ در دفتر مدیر کل کانون البرز برگزار شد، با بیان اهمیت انجام کار اثرگذار برای کودکان و نوجوانان به ویژه در حوزه‌های معارف اسلامی گفت باید اندیشکده‌ی تخصصی تعلیم و تربیت و اتاق فکر با حضور اساتید و دغدغه‌مندان حوزه‌ی تعلیم و تربیت اسلامی تشکیل شده و برای کودکان و نوجوانان در این زمینه برنامه‌ریزی و فعالیت‌های اثرگذار تعریف شود.

در بخش بعدی این نشست فرهنگی هر دو طرف گفتگودر خصوص امیدآفرینی در جامعه به ویژه در بین کودکان و نوجوانان و تدارک فعالیت‌های شایسته و مستمر بحث و تبادل نظر کردند.

لازم به توضیح است بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف( بنیاد مهدویت)  در سال ۱۳۷۹ با موافقت مقام معظم رهبری (مظله العالی) بنا به پیشنهاد حضرت حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ مهدویت در سطح جامعه راه اندازی شد و شعبه استان البرز بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)  در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =