کد خبر: 330507
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
بازدید 336
«مرگ پایان کبوتر نیست»

سرپرست کانون کرمان با خانواده عضو مرحوم شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدار کرد و درگذشت این عزیز از دست رفته را تسلیت گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای عرض تسلیت به خانواده مونا نوری عضو مرحوم شده کانون پرورش فکری کرمان به روستای لطف‌آباد رفسنجان رفت.
بنابر این خبر، خدادادی در پیامی این اتفاق ناخوشایند را اینگونه تسلیت گفت:
«هر چند که پرواز هر کودک و نوجوان به سمت دیار باقی باعث اندوه و غم می‌شود معتقدم که به قول شاعر؛ مرگ پایان کبوتر نیست و باید برای رسیدن به بهشت جاودانه برای خود و دیگران تلاش مضاعف داشته باشیم. هر کودک و نوجوانی که از میان ما می‌رود این مهم را یادآوری می‌کند که می‌شود پاک و معصوم زیست و تاسی از واقعه عاشورا درسی تازه آموخت و به معرفت و حکمت و ایمان افزود. مربیان و مدیران کانون هرگز خاطره اعضا خود را فراموش نمی‌کنند و همواره دست دعا برای همه رفتگان از دیار فانی به سمت دیار باقی بلند می‌کنند که خدایا مرا پاکیزه بپذیر...»
مونا نوری عضو برگزیده‌ مراکز فرهنگی‌هنری شهر کرمان در رشته‌های نقاشی، سرود و پادکست بود که در بازگشت از سفر زیارت اربعین به همراه مادر و برادرش در اثر سانحه تصادف از دنیا رفتند.
مزار این عضو درگذشته در روستای لطف‌آباد رفسنجان است و اکبر خدادادی در این دیدار به پدر، پدربزرگ و مادربزرگ و خانواده او تسلیت گفتند.

«مرگ پایان کبوتر نیست»

«مرگ پایان کبوتر نیست»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =