کد خبر: 330511
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
بازدید 103
زنگ مهر و مقاومت دراستان لرستان به صدا درآمد

همزمان با یکم مهرماه، مراکز کانون پرورش فکری شاهد حضور بچه ها و برگزاری جشن های باز گشایی مدارس بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ صبح امروز شنبه یکم مهرماه 1402 آیین شروع سال تحصیلی جدید با نواختن زنگ مهر (ایثار و مقاومت) آغاز شد.
بر اساس این گزارش: مراکز کانون پرورش فکری شاهد حضور بچه ها و برگزاری جشن های باز گشایی مدارس بودند و در تعدادی از شهرستان ها، مربیان کانون با حضور در مدارس به اجرای برنامه پرداختند.
محمدجواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان در اولین روز از آغاز سال تحصیلی طی مراسمی که با حضور استاندار لرستان، مدیرکل آموزش و پرورش، فرماندار و جمعی از مدیران ارشد استان در هنرستان ولی عصر(عج) خرم آباد برگزار شد حضور یافت.
در این مراسم علاوه بر به صدا درآمدن زنگ مهر، جمعی از ایثارگران و فرزندان شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس تجلیل شدند و دانش آموزان با حضور مسئولین و عبور از دروازه قرآن سال تحصیلی را آغاز کردند.

زنگ مهر و مقاومت دراستان لرستان به صدا درآمد


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به اعضا و دانش آموزان گفت: آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، تقارن با ارزشی است و باید در اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ادبی مد نظر قرار گیرد. 
محمدی به اجرای جشن های مختلفی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: مربیان کانون برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی به مدارس رفتند و در کنار اجرای برنامه های شاد برای دانش آموزان به معرفی کانون پرداختند.
وی اضافه کرد: تعدادی از مراکز کانون نیز میزبان دانش آموزان و اولیا بودند که علاوه بر جشن آغاز سال تحصیلی، دانش آموزان از کتاب ها و دست سازه های اعضا و مربیان دیدن کرده و از نزدیک با فعالیت های کانون آشنا شدند.
محمدی به اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری در پنجم مهر در استان لرستان اشاره کرد و عنوان داشت: این فیلم سینمایی همزمان با سراسر کشور به اکران در می‌آید.
وی اظهار داشت: برنامه های مختلفی در گرامی داشت هفته دفاع مقدس در مراکز کانون سراسر استان در حال اجراست که می توان به  نمایشگاه آثار نقاشی و آثارسفالگری اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون در گالری اداره کل کانون در خرم آباد، روایت‌گری رزمندگان دفاع مقدس، معرفی زندگی‌نامه شهدا، ساخت نشریه دیواری، برپایی نمایشگاه، قصه‌گویی‌، شعرخوانی، دل‌نوشته و... اشاره کرد.

 

زنگ مهر و مقاومت دراستان لرستان به صدا درآمد

زنگ مهر و مقاومت دراستان لرستان به صدا درآمد

زنگ مهر و مقاومت دراستان لرستان به صدا درآمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =