تقدیر از سربازان با همکاری کانون و اتاق اصناف

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس چند نفر از سربازان به منظور پاسداشت از خدمات آنها در حفظ امنیت با همکاری کانون پرورش فکری و اتاق اصناف مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با شروع جنگ تحمیلی همه اقشار جامعه وارد میدان شدند و با هر آنچه داشتند از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کردند و جنگ با همه زشتی‌ها و بدی‌هایی که داشت اما تصاویر زیبایی از ایثار و فداکاری زنان، مردان، کودکان، جوانان و ... برجای گذاشت.

یکی از اقشاری که نقش کلیدی در دوران دفاع مقدس داشت، سربازان بودند که همراه سپاه و ارتش نقش چشمگیری داشتند و در برنامه‌های نظامی، فرهنگی و فعالیت‌های مهندسی فعال و جانانه به جبهه‌ها اعزام شدند و از جان خود گذشتند.

از این رو صبح امروز به مناسبت پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل از سربازان وطن، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اتاق اصناف همدان از 10 نفر از سربازان سپاه پاسداران تقدیر کردند.

تقدیر از سربازان با همکاری کانون و اتاق اصناف

در این دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، رئیس اتاق اصناف، کارشناسان مرکز فرهنگی هنری شماره، دو تن از نوجوانان این مرکز در محل سپاه پاسداران شهرستان همدان و در جمع فرماندهان و تعدادی از سربازان حاضر شدند و از سربازان تقدیر کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این دیدار ضمن خدا قوت به سربازان و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: سربازان وطن افرادی متدین، متعهد و متخصص هستند مانند زمان زجنگ تحمیلی که در ان دوران سربازان در کادر ارتش و سپاه فعالیت خوبی داشتند و همیشه آماده و گوش به فرمان امام بودند و با وجودی که سن پایین داشتند اما نقش‌های مهمی را در جنگ ایفا کردند.

تقدیر از سربازان با همکاری کانون و اتاق اصناف

 معصومه ابراهیمی‌هژیر: سربازان در دوران جنگ علاوه بر اینکه  عنوان یک سرباز را داشتند به عنوان یک بسیجی هم جانفشانی کردند و غیورانه و شجاعانه جنگیدند و تعداد زیادی از آنها به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم ما در حال جنگ هستیم آن هم جنگ ترکیبی و شما سربازان مدافع امنیت و حافظ مردم هستید و کار شما نزد خداوند محفوظ است.

تقدیر از سربازان با همکاری کانون و اتاق اصناف

در پایان این دیدار مدیرکل کانون به همراه دو نوجوان پسر عضو کانون مورد از سربازان تقدیر کرده و بر سر مزار شهدای گمنام به قرائت فاتحه پرداختند.

تقدیر از سربازان با همکاری کانون و اتاق اصناف

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =