کد خبر: 330623
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز کانون کردستان

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای جنگ تحمیلی ویژه برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان کردستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این برنامه ها در مراکز کانون استان کردستان با هدف آشنایی با وقایع جنگ تحمیلی و همچنین آشنایی بیشتر با شخصیت امام راحل(ره) و شهدای دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در میان کودکان و نوجوانان اجرا گردید.

بنا بر این گزارش، آشنایی با شخصیت سردار شهید بیاتیان و شهید افشاری و شهید عباس زاده از شهدای شهرستان بیجار ، آشنایی با وقایع جنگ تحمیلی ، معرفی شهر خرمشهر و آبادان ، معرفی کتاب و قصه گویی با عنوان و موضوع دفاع مقدس و همچنین شعر خوانی کتاب پاهای تو منهای یک از جمله فعالیتهایی بود که در مرکز فرهنگی هنری بیجار برگزار گردید .

اجرای فعالیتهای نقاشی، سفالگری و کارگاه ادبی " نامه به شهدای گلگون کفن " شهرستان بیجار از دیگر برنامه های اجرایی درهفته دفاع مقدس بود که برای اعضا و دانش آموزان اجرا شد.

این گزارش می افزاید: دانش آموزان و اعضا پسر کانون کامیاران در هفته دفاع مقدس و با حضور در کانون در مسابقه نقاشی که درباره تانک و سرباز بود شرکت کردند و هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند. همچنین اعضا در بخش سفالگری هم آثار زیبایی ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =