کد خبر: 330641
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
بازدید 844
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی- هنری استان همدان

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان همدان برنامه‌ غبارروبی، تقدیر و دیدار با خانواده شهدا را انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان برنامه‌های خود را اجرا کردند.

در این راستا در ششمین روز از هفته دفاع مقدس اعضای مرکز فرهنگی- هنری شهر سرکان علاوه بر غبار روبی مزار شهدا و عطرافشانی قبور شهدا با آرمان‌های این شهدا تجدید میثاق کردند و در ادامه خانواده شهید والامقام «منوچهر مهدیان» شهید فرهنگی دیدار کردند.

برگزاری مراسم غبارروبی و تقدیر از خانواده شهدا

شهید منوچهر مهدیان معلم فداکاری بود که علاوه بر تدریس و آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ اسلام خود عازم جبهه می‌شود و در جنگ حق علیه باطل به شهادت می‌رسد. در این دیدار همسر و فرزند این شهید به بیان خاطراتی از شهید پرداختند.

برگزاری مراسم غبارروبی و تقدیر از خانواده شهدا

در پایان مرکز فرهنگی هنری شهر سرکان از این خانواده تقدیر کرد.

برگزاری مراسم غبارروبی و تقدیر از خانواده شهدا

همچنین در این روز مربیان سیار روستایی و سیار پستی همدان با حضور در مدرسه باهنر شهر جورقان به اجرای برنامه‌های فرهنگی- هنری و ادبی پرداختند. 

در این روز برای دانش‌آموزان قصه «حلزونم گم شده‌» گفته شد؛ همچنین مربی سیار روستایی به معرفی شخصیت شهید عباس دوران برای آنها پرداخت.

در ادامه برای دانش‌اموزان اوریگامی ساخت موشک و ساخت پرنده آموزش داده شد و یک روز خاطره‌انگیر برای آنها رقم زد.

برگزاری مراسم غبارروبی و تقدیر از خانواده شهدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =