برپایی نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس در مرکز شماره ۳ اسلام‌آباد غرب

برپایی نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس در مرکز شماره ۳ اسلام‌آباد غرب با محوریت هنر، هنرهای تجسمی، نقاشی، مجسمه‌سازی و عکس توسط مربی مسئول هنرمند این مرکز، برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برپایی نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس در مرکز شماره ۳ اسلام‌آباد غرب با محوریت هنر، هنرهای تجسمی، نقاشی، مجسمه‌سازی و عکس توسط مربی مسئول هنرمند این مرکز، برگزار شد .

برپایی نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس در مرکز شماره ۳ اسلام‌آباد غرب
روییده ز تربت شهیدان، گل سرخ / پیغام شهید است به دوران، گل سرخ
تا جان دگر فدا کند رهبر را / روییده هزار باغ و بستان، گل سرخ
این نمایشگاه هنری همزمان با آغاز هفته‌ی دفاع مقدس از تاریخ ۳۱ شهریور ماه در محل نمایشگاه دائمی هنرهای تجسمی مرکز شماره ۳ اسلام آباد غرب برگزار گردید که  آثاری از مسعود میاور مربی مسئول و اعضای مرکز را همچون مجسمه، نقاشی و عکس شهدا را شامل می‌شود که به مناسبت هفته‌ی مقدس اجرا و دایر شده است .


لازم به ذکر است در طول ایام هفته‌ی دفاع مقدس دانش‌آموزان و معلمان مدارس، اعضای مرکز و والدین آنها و دیگر مخاطبان نیز از این نمایشگاه دیدن کردند و در کنار آن فعالیت‌های مختلف فرهنگی نیز اجرا گردید، همچون : معرفی شخصیت سردار دل‌ها سردار سلیمانی و شهدای والامقام اسلام آباد غرب ، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس، قصه‌گویی در هنگام بازدید از نمایشگاه و ... 


در کنار اجرای این برنامه‌ها نیز از کیومرث ملکی همکار مرکز شماره ۲ اسلام‌آباد غرب که از جانبازان سرافراز دفاع مقدس می باشد، دعوت به عمل آمد که در حاشیه‌ی بازدیدها از این نمایشگاه، برای دانش‌آموزان و اعضا از هم‌رزمان و خاطرات خط‌مقدس دوران جنگ روایتگری نماید .

برپایی نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس در مرکز شماره ۳ اسلام‌آباد غرب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =