برگزاری نمایشگاه بازی و سرگرمی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی برای اولین بار در استان در هفته ملی کودک نمایشگاه بازی و سرگرمی را برگزار می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از برگزاری رویداد بازی و سرگرمی همزمان با هفته ملی کودک در مجتمع طلای سفید بجنورد خبرداد.

فرهاد آقا بیگی با اشاره به اینکه بازی‌ یکی از مهم ترین ابزار برای برقراری هر چه بهتر والدین با فرزندان است گفت :به نظر می‌رسد برای فرهنگ‌سازی و معرفی بازی‌های خوب به خانواده‌ها و ایجاد فضای تعامل و هم‌نشینی در این حوزه جای کار بسیار است.

آقا بیگی با بیان اینکه این نمایشگاه در طبقه چهارم مجتمع طلای سفید برگزار می شود اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، فعالان تولید و عرضه بازی‌های رومیزی در کشور و استان در نظر دارد رویدادی را با عنوان" بازی و سرگرمی " در مهر ماه سال جاری همزمان با هفته ملی کودک برگزار می‌کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به این نمایشگاه در ۱۷ غرفه و در مساحت ۲ هزارو ۶۵۰متر مربع  طراحی شده است افزود: این جشنواره با هدف معرفی و ارائه توانمندی‌های صنعت‌بازی‌های رومیزی ایران و استان به مخاطبان، معرفی تولیدکنندگان بازی‌های رومیزی، گردهم ‌آوردن فعالان بخش‌های گوناگون بازی‌های رومیزی، حمایت از کالای ایرانی و برقراری ارتباط مخاطبان با تولیدکنندگان بازی‌های رومیزی با خانواده ها برگزار می‌شود.

آقا بیگی گفت :هیئت های ورزشی در ۵ غرفه، محصولات کانون یک غرفه، هوش فضایی یک غرفه، آموزش و پرورش یک غرفه، بازی  های تولیدی استان ۲ غرفه، تولید کنندگان کشوری ۶ غرفه فعالیت خواهند کرد.

بازی‌ها در چند دسته بازی‌های بومی و محلی، هوش فضایی، بازی های کامپیوتری، بازی های هیئت های ورزشی، بازی های رومیزی، و ...در این نمایشگاه برای سرگرمی کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان  می توانند برای بازدید از نمایشگاه  بازی و سرگرمی از تاریخ ۱۵تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب  به مجتمع طلای سفید واقع در چهار راه باسکول مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =