انیمیشن بچه زرنگ را حتماً ببینید

حضرت آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در سخنانی در نماز جمعه‌ی این شهر گفت  انیمیشن بچه زرنگ را حتماً ببینید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،نماز عبادی سیاسی جمعه هفتم مهرماه شهرستان کرج به امامت آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام‌جمعه کرج در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه اقامه شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخشی از  سخنانشان  در توصیه‌ای فرهنگی، اظهار داشت: توصیه فرهنگی هم اینکه دوستان بخصوص دوستان نوجوان و جوان این فیلم انیمیشن بچه زرنگ را حتماً ببینید؛ نکات ارزنده‌ای دارد.

لازم به توضیح است بچه زرنگ عنوان جدید ترین پویانمایی سینمایی است که هم اکنون در سینماهاای سراسر کشور در حال اکران است،

گفتنی است «بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند؛ او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است. پخش «بچه زرنگ» را فیلمیران بر عهده دارد.

 «بچه‌زرنگ» سومین فیلم «گروه هنرپویا» بعد از «فیلشاه» و «شاهزاده‌روم» است که هر ۲ پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران تا امروز هستند  .

 بچه زرنگ، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲  در سینماهای سراسر کشور، اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =