مدیرکل کانون استان ایلام: پویش فرهنگی،هنری و ادبی رسول مهربان ما با محوریت میلاد پیامبر اعظم و هفته وحدت در سطح استان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام فاطمه رستگار از برگزاری پویش فرهنگی هنری و ادبی رسول مهربان ما با موضوع میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) و گرامیداشت هفته وحدت در سراسر استان خبر داد.

وی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) پیامبر مهربانی و رحمت ادامه داد: این پویش در قالب های نقاشی،خوشنویسی از احادیث پیامبر، ساخت کلیپ های دو دقیقه ای ، خوانش متون ادبی و معرفی شخصیت پیامبر در میان تمام مراکز فرهنگی هنری استان برگزار می شود.

رستگار ادامه داد: این پویش ویژه اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیارروستایی و کتابخانه پستی استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اجرای این پویش در راستای تقویت بنبادهای مذهبی و اسلامی با بهره گیری از قالب های فرهنگی، ادبی و هنری در میان کودکان و نوجوانان برگزار می شود و یکی از برنامه های مهم در این اداره کل برگزاری برنامه ها و فعالیت های مذهبی برای مخاطبان کودک و نوجوان است که خوشبختانه مورد استقبال اعضا قرار گرفته است.

رستگار تصریح کرد: اجرای فعالیت های مذهبی و اسلامی توسط مربیان باتجربه مراکز و با هدایت و نظارت همکاران ستادی با بهره گیری از محتواهای مناسب و خلاق و جذاب برای اعضای کودک و نوجوان برگزار می شود.

رستگار ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار فرهنگی، هنری و ادبی به این پویش تا پایان مهرماه پیش بینی شده و در پایان این پویش ضمن انتخاب آثار برگزیده، نمایشگاهی از آثار اعضا در یکی از مراکز فرهنگی هنری برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =