کد خبر: 331092
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
بازدید 978
لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

با آغاز هفته ملی کودک برنامه های متنوع و شادی برای کودکان و نوجوانان در تمامی مراکز فرهنگی- هنری استان همدان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، امروز 15 مهرماه هفته ملی کودک با عنوان «کودک، صلح، امنیت، محیط زیست» آغاز شد و در تمامی مراکز فرهنگی- هنری استان همدان برنامه های متنوع و شادی توسط مربیان برای کودکان و نوجوانان برگزار شد که در این گزارش خلاصه ای از این فعالیت ها آمده است.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

مجتمع شهید مدنی کانون

در این روز برنامه های شاد و جذابی برای دانش آموزان اجرا شد که یکی از آن کارهای خلاقانه نوشتن شعار هفته ملی کودک بر روی گردن زرافه بود.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

کتابخانه فرهنگی- هنری شهرستان بهار

در اولین روز از هفته کودک، کتابخانه فرهنگی- هنری شهرستان بهار با همکاری مرکز فرهنگی- هنری شهر لالجین و اداره محیط زیست این شهرستان برنامه هایی شاد و آموزنده ای را برای ۲۸ نفر از دانش آموزان پایه ششم دبستان شهید وزیری برگزار کردند. در این روز قصه خوانی با موضوع محیط زیست، آموزش کاردستی با دورریختنی ها (ساخت جامدادی طرح خرگوش با رول دستمال کاغذی ) انجام گرفت.

همچنین آموزش تفکیک زباله و تمیز نگه داشتن محیط زیست از طرف رییس محیط زیست شهرستان بهار برای دانش آموزان آموزش داده شد، و در پایان به همه دانش آموزان از طرف محیط زیست جوایزی اهدا شد.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان رزن

این مرکز برنامه های خود را در مدرسه زینبیه این شهرستان با حضور مسوولان برگزار کرد. در این روز خوانش متن ادبی، شعر خوانی، اجرای سرود دختر ایران و پرواز بادکنک‌های رنگی با نوشته های زیبای کودکان اجرا شد. در پایان برنامه کودکان بادکنک‌های رنگی خود را به پرواز درآوردند.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی-هنری یک شهرستان نهاوند

برنامه های اولین روز از هفته کودک در مرکز یک نهاوند با حضور ۳۰ نفر از  دانش آموزان مدرسه حاج نصرتی و کارشناسان  اورژانس اجتماعی بهزیستی ۱۲۳ با شعار کودک ، صلح ،امنیت، محیط زیست برگزار شد.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

مرکز فرهگی-هنری شیرین سو

در اولین روز از هفته ملی کودک، کودکان و نوجوانان شیرین سویی با شادی بادبادک های رنگی خود را در آسمان به پرواز درآوردند. همچنین کودکان و نوجوانان شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر را بر روی برگه نوشته و به نمایش گذاشتند.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی-هنری شهرستان تویسرکان

ویژه برنامه رنگین کمان کودکی با حضور ۶۴ نفر از دانش آموزان و نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در اولین روز از هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

در این ویژه برنامه کودکان با نقاشی های زیبا و شاخه های گل از زحمات نیروی انتظامی قدر دانی کردند. همچنین مأموران نیروی انتظامی با اهدا جوایزی به کودکان هفته ملی کودک را به آنها تبریک گفتند.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی-هنری شهر سرکان

اعضای پسر این مرکز با مأموران نیروی انتظامی سرکان دیدار و از زحمات آنها تشکر کردند.

همچنین فرمانده کلانتری برای این دانش آموزان برخی مشکلات اجتماعی را توضیح داد.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی-هنری شهر فیروزان

در این روز دانش آموزان پایه دوم ابتدایی مدرسه سمیه شهر فیروزان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حاضر و روز کودک را جشن گرفتند.

برنامه هایی چون قصه گویی، شعرخوانی، کار ترکیبی کلاژ و نقاشی برای آنها انجام شد.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی- هنری شهر ازندریان

لیلا عباسی، مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ازندریان در مدرسه دخترانه بعثت حاضر شده و به اجرای برنامه هفته ملی کودک با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر پرداخت. در این روز دانش آموزان فرفره های رنگی با کاغذ درست کردند.

در این برنامه بیانیه حقوق کودکان توسط یکی از دانش آموزان قرایت شد.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی-هنری شهرستان اسدآباد

کاشت ۴ نهال "دوستی و ایثار" در محوطه کانون به یاد شهدای شهرستان و نکوداشت استاد سید علی سجادی از اساتید به نام خوشنویسی و چهره ماندگار هنر در کتابت قرآن کریم، شاهنامه فردوسی و دیوان حافظ توسط کودکان،  برپایی نمایشگاه دست سازه های کودکان و بازدید کودکان از نمایشگاه،  نمایش فیلم" باران شادی" در سالن نمایش کانون ویژه دانش آموزان در دو سانس از جمله های برنامه های اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد در روز اول از هفته ملی کودک بود.

برنامه های این روز با همکاری کانون این شهرستان و اداره محیط زیست برگزار شد که در پایان کتاب به دانش آموزان از سوی اداره محیط زیست اهدا شد.

لبخند ارمغان روز اول از هفته ملی کودک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =