پیام تبریک مدیرکل کانون سمنان به مخاطبان کودک/ تأکید بر شاداب نگاه‌داشتن کودکان برای بسط ارزش‌ها و باورهای دینی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با تأکید بر شاداب نگاه‌داشتن کودکان برای بسط ارزش‌ها و باورهای دینی، فرارسیدن هفته‌ی ملی کودک را به تمامی کودکان، تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با انتشار پیامی، فرارسیدن هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک را به تمامی کودکان، تبریک گفت.

در متن پیام خدابخشی آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

لبخند کودک، لطف الهی و وجود بارقه‌ی زیبای هستی است که خداوند قادر متعال به جهان ارزانی داشته است و آینده ایران‌زمین، کشور پهناور اسلامی‌مان با ارزش‌های متعالی آن، بسته به پرورش اندیشه، روش و منش کودکان و نوجوانان ماست.

بزرگ‌داشت هفته‌ی کودک، محملی است برای فهمیدن و درک‌کردن اهمیت موضوع و یادآوری پاس‌داشت حقوق آنان که وظیفه‌ی بزرگسالان است.

احترام و محبت به این قشر عظیم و شاداب نگاه‌داشتن آن‌ها به‌عنوان یک وظیفه در جهت بسط ارزش‌ها و باورهای دینی است.

کودکان امروز شهروندان بزرگسال فردا هستند و حفظ کرامت انسان‌ها چه کودک و نوجوان و چه بزرگسال در جامعه اسلامی با آموزه‌های آن امری لازم و حتمی است.

کودکان حق برخورداری از سلامت جسم و جان و اخلاق و روان را دارند، بنابراین وظیفه‌ی همه‌ی دستگاه‌های اجرایی و متولیان فرهنگی و تربیتی است که در انجام آن با برنامه‌ریزی هوشمندانه، اهتمام کامل داشته باشند.

تبریک به همه‌ی کودکان و نوجوانان عزیز که وجود مبارک‌شان، قلب پدران و مادران را روشن ساخته و چشم مام میهن به بالیدن آن نظاره‌گر است.

نبی‌اله خدابخشی

خادم کودکان و نوجوانان استان سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =