دیدار مدیرکل کانون با فرمانده نیروی انتظامی استان

مدیرکل کانون پرورش فکری در آستانه‌ی هفته‌ی نیروی انتظامی و هفته‌ی ملی کودک با فرمانده نیروی انتظامی استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همراه جمعی از کارشناسان، صبح چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ با جلیل موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مدیرکل کانون با فرمانده نیروی انتظامی استان

خدابخشی در ابتدای سخنانش ضمن تبریک فرارسیدن هفته‌ی نیروی انتظامی و تقارن آن با هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک از تلاش‌های شبانه‌روزی دلاورمردان عرصه‌ی امنیت و انضباط اجتماعی، قدردانی و پیرامون برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته‌ی ملی کودک، اکران انیمیشن بچه‌زرنگ، عضویت رایگان فرزندان فراجا در مراکز فرهنگی‌هنری به‌مناسبت ۱۶ مهر روز جهانی کودک و...، گفت‌وگو کرد.

دیدار مدیرکل کانون با فرمانده نیروی انتظامی استان

فرمانده انتظامی استان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بر اهمیت دوران کودکی و توجه مسئولان به این قشر معصوم جامعه و جایگاه ارزشمند کانون در خدمت‌رسانی فرهنگی، تأکید و با تبریک هفته‌ی ملی کودک به اعضای کودک و نوجوان، از توجه کارکنان و مربیان کانون به امر تربیتی و ترویج و اشاعه‌ی آموزه‌های اخلاقی و رفتاری، قدردانی کرد.

موقوفه‌ای در ادامه افزود: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت برنامه‌های کانون از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

دیدار مدیرکل کانون با فرمانده نیروی انتظامی استان

گفتنی است، در پایان این دیدار، از سوی مدیرکل کانون سمنان، یک جلد کتاب نفیس به فرماندهی انتظامی استان هدیه داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =