کد خبر: 331136
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
بازدید 5820
اولین سالن ورزشی کانون افتتاح شد

اولین سالن ورزشی کانون در دومین روز از هفته ملی کودک با نام شهدای نوجوان با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، پیش از ظهر امروز اولین سالن ورزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با نام شهدای نوجوان با حضور مهدی اخوان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، مدیرکل کانون پرورش فکری، حمزه خانجانی رئیس هیأت تکواندو شهرستان همدان و پیشکسوتان رشته تکواندو و کاراته و کارشناسان اداره کل افتتاح شد.

مهدی اخوان در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کودک و هفته ملی کودک گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک ظرفیت بالقوه برای شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان دارد.

اولین سالن ورزشی کانون افتتاح شد

وی افزود: کانون باید به گونه ای معرفی شود که همه دانش آموزان آن را بشناسند و از امکانات و کلاس های فرهنگی، هنری و ادبی آن استفاده کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اظهار کرد: از اینکه کانون در حوزه ورزش نیز ورود کرده بسیار خوشحالیم و امید داریم این گونه فعالیت های خلاقانه که در جهت رشد جسمی و روحی بچه ها صورت می گیرد با قوت انجام شده و ادامه دار باشد.

اولین سالن ورزشی کانون افتتاح شد

در ادامه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: مدت 30 سال است که نامگذاری کودک در کشور انجام شده و 7 سال است که مسئولیت آن به کانون پرورش فکری کشور سپرده شده است.

معصومه ابراهیمی هژیر با اشاره به 16 مهرماه به عنوان روز جهانی کودک اظهار کرد: شعار این روز در هفته ملی کودک به نام " کودک، زندگی، سلامت و رشد" است که در این روز سالن ورزشی کانون به نام شهدای نوجوان برای اولین بار در سطح استان و شاید گفت در کشور کاری بی نظیر و جزو اولین ها است.

وی افزود: این سالن با مساحت 100 مترمربع در چند سانس برای دختران و پسران در گروه سنی کودک و نوجوان رشته تکواندو و کاراته در راستای سند تحول بنیادین افتتاح شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: این سالن یک موقعیت خوب برای این منطقه است که در اختیار کودکان و نوجوانان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: محوریت کانون کتابو کتابخوانی است اما به طور قطع باید در حوزه های دیگر چون ورزش در جهت سلامت جسمی کودکان و نوجوانان باید فعالیت داشت و سلامت و رشد روح و جسم آنها را در کنار هم داشته باشد.

ابراهیمی هژیر گفت: همکاران کانون با قوت برای کودکان و نوجوان در تمامی مراکز کانون در سراسر استان در زمینه های فرهنگی، ادبی و هنری فعالیت دارند و با مدارس همدان ارتباط خوبی دارند.

وی در ادامه درخواست حمایت از انیمیشن بچه زرنگ که از تولیدات کانون است را داشت و خاطرنشان کرد: از شما می خواهیم این انیمیشن در سراسر استان به گونه ای از طرف شما معرفی شود که تمامی مردم استان این پویانمای را ببینند و در معرفی یان اثر ملی که به دنبال الگوسازی برای کودکان و نوجوانان است اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =