کد خبر: 331138
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
پیام تبریک فرماندار سقز به مناسبت هفته ملی کودک

فرماندار سقز در پیامی فرارسیدن هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک را تبریک گفت و کودکان را سرمایه‌های ارزشمند و آینده‌ساز هر جامعه‌ای دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،جعفر توان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز در این پیام آورده است، فرارسیدن هفته ملی کودک، فرصتی مناسب برای بازنگری جایگاه کودکان در جامعه، افزایش سطح آگاهی اجتماع نسبت به حقوق آنان و تحقق کودکی بهتر، زندگی بهتر است.

کودکان، آینده سازان، تصمیم گیران و تصمیم سازان و مدیران فردای ایران اسلامی هستند و همه نهادها و دستگاههای شهرستان به ویژه کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش باید به خلاقیت ها و پویایی کودکان برای تربیت نسلی توانمند و خلاق توجه و در این راستا، تلاش کنند. شاداب سازی محیطهای فرهنگی، هنری، علمی و آموزشی، آماده سازی بسترها، استفاده از ظرفیت ها، برگزاری برنامه های متناسب با سنین مختلف برای تحقق شعار محوری"کودکی بهتر، زندگی بهتر" و آگاهی و درک کودکانمان از مفاهیمی چون؛ صلح، امنیت، محیط زیست، سلامت، رشد، مشارکت، آگاهی، شکوفایی، خانواده، هویت، عدم تبعیض، اخلاق، تربیت، مصلحت، گذشته، حال، آینده، رفاه، بهزیستی و دسترسی برابر، ضروری است.

جعفر توان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =