کودکان با نقش حافظان صلح و امنیت کشور آشناشدند

کارگاه آموزشی «کودک، صلح و امنیت» با مشارکت مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره مرزبانی شهرستان بندرانزلی برگزارشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این کارگاه آموزشی هم‌زمان با هفته ملی کودک و فراجا صورت‌گرفت و طی آن ۳۰ عضو دانش‌آموز مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون بندرانزلی، بیش‌ازپیش با نقش و اهمیت مرزبانی در تامین امنیت کشور آشناشدند.

طی این کارگاه آموزشی که در نخستین روز از هفته ملی کودک سال ۱۴۰۲ و با شعار«کودک، صلح، امنیت و محیط‌زیست» برگزارشد، سیدرضوان شرفی‌نژاد، کارشناس آموزش همگانی فرماندهی مرزبانی شهرستان انزلی به ارایه مطالبی در خصوص چگونگی نقش‌آفرینی مرزبانان ایران اسلامی در صیانت از مرزهای کشور پرداخت.

کودکان با تلاش‌های حافظان صلح و امنیت کشور آشناشدند

شرفی‌نژاد هم‌چنین، از موقعیت جغرافیایی ایران اسلامی و شرایط حاکم بر منطقه سخن‌گفت و امنیت مرزها و به‌تَبع آن، ایران اسلامی را بیان‌گر تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای این مجموعه و دیگر حافظان امنیت کشور ارزیابی‌کرد.

آگاه‌سازی کودکان از خطرهای ناشی از حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای استفاده هدف‌مند و مدیریت‌شده از این فرصت‌ها، از دیگر موضوع‌های محوری سخنان میهمان برنامه‌ محسوب‌می‌شد.

براساس این گزارش، اجرای قصه‌گویی و معرفی کتاب از سوی مربیان مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان انزلی و تصویرسازی کودکان با بهره‌گیری از مباحث طرح‌شده، دیگر برنامه‌های این کارگاه آموزشی به‌شمارمی‌رفت و درپایان از خالقان آثار برگزیده با اهدای جایزه قدردانی‌شد.

کودکان با تلاش‌های حافظان صلح و امنیت کشور آشناشدند

شایان‌ذکراست، ویژه‌برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک با شعار« کودکی بهتر، زندگی بهتر» از ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =