کانون استان بوشهر یاری رسان تحصیل کودکان کم برخوردار

به ابتکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از خیرین گمنام چهارمین دوره پویش نوازش نیاز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به ابتکار کانون پرورش فکری استان بوشهر و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر و جمعی از خیرین گمنام چهارمین دوره پویش نوازش نیاز برگزار شد.

این پویش با هدف کمک به تامین وسایل مورد نیاز تحصیل برای کودکان و نوجوانان کم برخوردار،کودکان کار و کودکان دارای نیاز اجرا شد.

در آئینی که روز ۱۸ مهرماه به همین مناسبت در کانون پرورش فکری برگزار شد، با حضور سمیه رسولی؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی‌پور ؛ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان وعبدالرحمن پرتوی سنگی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر بسته های آماده شده برای کودکان و نوجوانان کم برخوردار،کودکان کار و کودکان دارای نیاز رونمایی و برای آنان ارسال شد.

شایان ذکر است که این پویش همزمان با هفته ملی کودک برگزار شد و قرار است که این اقلام بین اعضای کم برخوردار ، کودکان کار وکودکان مناطق کم برخوردار، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر تقسیم شود.

کانون استان بوشهر معین تحصیل کودکان کم برخوردار

کانون استان بوشهر معین تحصیل کودکان کم برخوردار

کانون استان بوشهر معین تحصیل کودکان کم برخوردار

کانون استان بوشهر معین تحصیل کودکان کم برخوردار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =