حضرت آیت الله آل‌هاشم: کانون دارای ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه آینده فرهنگی و هنری کشور است

نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در دیدار جمعی از کودکان و مربیان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را دارای ظرفیت‌های بسیار برای توسعه آینده فرهنگی و هنری کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این دیدار که به مناسبت هفته ملی کودک صورت گرفت، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم با اشاره به اینکه کانون دارای وسیع‌ترین شبکه کودک و نوجوان و از مهمترین ناشران کودک و نوجوان است، آن را یکی از اثرگذارترین نهادهای فرهنگی هنری کشور دانستند.

ایشان با اشاره به اینکه مربیان سخت‌کوش کانون از طریق قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم و کتابخوانی توانسته اند اثرات مثبتی بر افکار کودکان و نوجوانان بگذارند.

نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با بیان اینکه تغییرات وسیعی در محصولات فرهنگی اتفاق افتاده است تصریح کردند: کانون باید تحول اساسی در برنامه‌های خود اعمال کند و با این آسیب و شبیخون فرهنگی مقابله کند.

 ایشان در عین حال تاکید کردند: با توجه به اهمیت موضوع اسباب بازی، دست‌اندرکاران امور فرهنگی باید همت کنند تا دسترسی کودکان به اسباب بازی‌های مناسب فرهنگ ایرانی اسلامی را فراهم سازند.

حضرت آیت الله آل‌هاشم بهترین خدمت در جامعه را خدمت به نونهالان، کودکان و نوجوانان عنوان نمودند.

حضرت آیت الله آل‌هاشم: کانون دارای ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه آینده فرهنگی و هنری کشور است

 در این دیدار که دکتر فاتح فرماندار تبریز نیز حضور داشتند، علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های کانون استان و نیز برنامه‌ها و آیین‌های هفته ملی را ارائه و استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها ازانیمیشن بچه زرنگ از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بسیار ارزشمند و موجب دلگرمی برای تداوم تولید آثاری در این سطح دانست.

 وی همچنین با اشاره به آغاز فرآیندهای استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، این فعالیت فرهنگی را از مهمترین برنامه‌های کانون عنوان کرد.

در این دیدار دو نفر از کودکان به قرائت آثار ادبی پرداختند.

 گزارش تصویری این دیدار را اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =