کد خبر: 331548
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
بازدید 127
هفته ملی کودک در مرکز شماره ۳۸

دانش آموزان مدرسه 13 آبان میهمان مرکز فرهنگی هنری شماره 38 در جشن هفته ملی کودک شدند و لحضات شادی را تجربه کرددند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، ۳۵ نفر از دختران کودک و نوجوان  مدرسه ۱۳ آبان در منطقه ۵ روز ۱۹ مهر میهمان جشن هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۸ بودند.

در ابتدای جشن مجریان سمانه سمنانی و صدف قاسملو به میهمانان خوش آمد گفتند و بازی نمایش خلاق با استقبال خوب دانش‌آموزان انجام شد و در این برنامه یک قصه کوتاه بیان و کودکان سعی کردند آن را به صورت نمایش خلاق اجرا کنند. بخش دیگر این برنامه بازی با کلمات بود که مجریان کلمه‌هایی را بر روی صفحه بازی به حاضرین نشان دادند و آنها تلا ش کردند یک جمله مناسب را خلق کنند.

از دیگر بخش‌های برنامه معرفی کانون و توضیح نحوه عضویت در مراکز کانون بود و هدف از این جشن معرفی روز جهانی کودک، ایجاد یک فضای شاد و مهیج در بین کودکان و بالا بردن امانت کتاب و عضویت مرکز بود.

در ادامه سمانه سمنانی با عروسک‌های شخصیت کتاب «قیچی که دنبال کار می‌گشت» حاضرین با قصه گویی با ابزار آشنا کرد و همه از شنیدن قصه لذت بردند. هدف از این جشن  ایجاد یک روز شاد و بیادماندنی به مناسبت هفته ملی کودک و معرفی کانون و افزایش عضویت بود.

در آخر هم برگه‌هایی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت که یک تکه کاغذ رنگی در بخشی از صفحه چسبانده شده بود و آنها خواسته شد تا تصورات خود را از کاغذ رنگی بیان کنند و آن را به صورتی که در ذهن دارند تصویرسازی کنند هدف از این فعالیت بالا بردن اعتماد به نفس شرکت کنندگان و پرورش قوه تخیل آنها بود.

هفته ملی کودک در مرکز شماره ۳۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =