کتاب قصه‌های ماندگار در کانون مازندران منتشر شد

به کوشش کانون پرورش فکری مازندران، کتاب قصه‌های ماندگار منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، حامد فاضلی کبریا با اعلام این خبر افزود: انجمن قصه‌گویی این اداره‌کل، اسفند گذشته با انگیزه‌ی حفظ گنجینه‌های معنوی فرهنگ و ادب این استان، فراخوان « قصه‌های ماندگار » را برای علاقه‌مندان این هنر منتشر کرد که مرحله‌ی اول این پویش، از مخاطبان خواسته شد قصه‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را که روایت‌گر افسانه، قصه، ضرب‌المثل، خاطره، لالایی و ... هستند، ضبط کرده و به دبیرخانه‌ی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ارسال نمایند.

وی ادامه داد: بر همین اساس از سراسر استان فایل‌های صوتی متعددی به دبیرخانه رسید و از میان آواهای دریافتی، ۲۰ اثر برای چاپ و انتشاردر این مرحله، انتخاب و بازنویسی و در نهایت ویراستاری شد و در قالب کتابی با عنوان: « قصه‌های ماندگار»  و همچنین لوح فشرده صوتی از سوی این کانون منتشر شد.

مدیرکل کانون مازندران اظهار داشت: در بخش لوح فشرده و کتاب صوتی، با همکاری واحد موسیقی حوزه هنری این قصه‌ها توسط چند نفر از مربیان کانون ضبط شد  و به صورت  فایل‌های صوتی در یک لوح فشرده برای علاقه‌مندان منتشر شد.

فاضلی بیان داشت: آیین رونمایی از کتاب قصه‌های ماندگار و لوح فشرده آن ۱۹ مهر در اختتامیه جشنواره قصه‌گویی آسنی در محمودآباد برگزار شد.

کتاب قصه‌های ماندگار در کانون مازندران منتشر شد

کتاب قصه‌های ماندگار در کانون مازندران منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =