پرواز فرشته‌های غزه/ بیانیه مدیرکل کانون همدان برای حمایت از کودکان غزه

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیست علیه مردم بی‌دفاع غزه خصوصا کودکان و نوجوانان بیانیه صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیست علیه مردم بی‌دفاع غزه خصوصا کودکان و نوجوانان بیانیه صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَیْنَ الْمُرْتَجَی لِإِزَالَهِ الْجَوْرِ وَ الْعُدْوَانِ

کجاست آن جایگاه امید، برای بر انداختن ستم و بیدادگری؟

هفته ملی کودک و روز جهانی کودک را با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی-ادبی و هنری با تمام توان و امکانات خود تنها با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نشاندن لبخند بر لبان آنها انجام دادیم.

کار زیاد بود و خستگی محسوس اما صدای خنده کودکان برایمان کافی بود و انگیزه ما را برای حرکت رو به جلو بیشتر می‌کرد و سرعت می‌بخشید اما هنوز یک هفته از پایان هفته ملی کودک و روز جهانی آن نمی‌گذرد که باید تلخترین خبر قرن را آن هم در حق کودکان مظلوم و بی‌پناه بشنویم.

خبر قتل عام صدها نفر از  بیماران به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه آن در بیمارستان غزه، دردناک و جانسوز بود و قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد و این سوال را در ذهن تداعی می‌کند که کشتن این همه انسان به بها و بهانه چه چیزی؟ ریختن خون این همه کودک معصوم در کدام کتاب و رسالت و قاموس آورده شده است؟ سازمان حقوق بشر و سازمان ملل در کجای این بازی قرار دارند؟ و ... اما آنچه واضح است آشکار شدن چهره  شیطانی و ذات پلید و وحشیگرانه رژیم جعلی صهیونیست است که برای همه مردم بیش از گذشته نمایان شد.

این اقدام شنیع و جنایتکارانه یکی از بدترین و وحشتناک‌ترین جنایات علیه بشریت آن هم در حق زن و کودک است و مهم تر آنکه از طرف آمریکا و دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر که تنها خدا می‌داند در طول تاریخ چه جنایات و چه کشتارهایی در سراسر این کره خاکی انجام داده‌اند؟!

تمامی مربیان، کارشناسان و همه کسانی که به نوعی در کانون با کودک و نوجوان در تماس هستند و دغدغه کودک را دارند ضمن ابراز انزجار از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی مردم مسلمان فلسطین خصوصا کودکان مظلوم همبستگی خود را با این مردم بی‌دفاع غزه و فرشتگان معصوم خداوند در  این وحشیگری ددمنشانه که مغایر با همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی و قوانین  بین‌المللی به ویژه کنوانسیون چهارم ژنو در خصوص قواعد جنگی است، اعلام کرده و این اقدام شنیع را به شدت محکوم می‌کنند.

آرزو و دعای هر روز ما این است که روزی همه مردم دنیا بیدار شده و کاری برای فلسطین بکنند و دیگر هیچ اثری از این رژیم غاصب نباشد.

آرزو می کنیم که روزی برسد تمام کودکان و نوجوانان فلسطینی آزاد و رها بدون ترس، اشک و بدون نگرانی برای از دست دادن خانواده در کوچه پس کوچه‌های شهر و روستایشان بازی کنند و فریاد شادیشان به آسمان برسدو طعم شیرین کودکی را در آغوش گرم  مادر و سایه پر مهر پدر بچشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =