نشست  کانون و معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

با هدف توسعه همکاری‌های و برنامه‌های مشترک فرهنگی هنری نشست مشترک کانون و معاونت آموزش ابتدایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این نشست که بینش مدیر کل کانون و دکتر عبدلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه کارشناسان این دو نهاد حضور داشتند در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک در طول سال تحصیلی جاری بحث و تبادل نظر شد.
افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مدارس ابتدایی، توسعه فرهنگ قصه‌گویی و استفاده از این ابزار تربیتی برای درک بهتر مفاهیم و مطالب درسی، شناسایی کودکان خلاق و توانمند در عرصه فعالیت‌های ادبی نظیر شعر و داستان، افزایش مخاطبان فعالیت‌های فرهنگی هنری به صورت ویژه در مدارس مناطق محروم و روستایی و اجرای گسترده طرح کانون مدرسه در استان آذربایجان شرقی از جمله موضوعاتی بود که در خصوص عملیاتی سازی آنها بحث و بررسی و تصمیمات لازم اتخاد شد.
برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز مشارکت ‌گسترده دانش آموزان ابتدایی استان در فراخوان‌ها و مسابقات بین‌المللی هنری و ادبی و نیز اجرای فعالیت‌های نمایشی به ویژه نمایش عروسکی و تئاتر از دیگر تصمیمات این جلسه بود.
گفتنی است دکتر عبدلی و کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی همچنین از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =