نشست تخصصی قصه‌گویی ویژه نوجوانان و خانواده‌ها در تبریز برگزار شد

نشست تخصصی قصه‌گویی با هدف ترویج فرهنگ قصه‌گویی و توانمندسازی قصه‌گویان شرکت کننده در جشنواره، با حضور نوجوانان و خانواده‌های علاقه‌مند به میزبانی مجتمع کانون تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این نشست در تداوم سلسه جلسات تخصصی قصه‌گویی با حضور نوجوانان عضو مراکز کانون تبریز و نیز اولیای علاقه‌مند برگزار شد.

در این نشست که مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز میزبان آن بود، رقیه نوروزی مسئول دبیرخانه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خصوص بهره‌مندی از ابزار قصه‌گویی برای انتقال مفاهیم تربیتی و ارتباط قصه‌گو با مخاطبان با شرکت کنندگان در جلسه بحث و تبادل نظر کرد.

سلسه نشست‌های تخصصی قصه‌گویی به منظور مردمی سازی فرهنگ قصه‌گویی و ایجاد بستر مناسب برای حضور علاقه‌مندان به قصه‌گویی و شناسایی استعدادها در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در حال برگزار است.

نشست تخصصی قصه‌گویی ویژه نوجوانان و خانواده‌ها در تبریز برگزار شدنشست تخصصی قصه‌گویی ویژه نوجوانان و خانواده‌ها در تبریز برگزار شدنشست تخصصی قصه‌گویی ویژه نوجوانان و خانواده‌ها در تبریز برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =