کد خبر: 332127
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
بازدید 90
برگزاری ویژه‌برنامه روزجهانی غذای سالم در کانون لنگرود

ویژه‌برنامه «روز جهانی غذای سالم» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنگرود برگزارشد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این ویژه‌برنامه با شعار «آب زندگی‌است، آب غذاست، هیچ‌کس را محروم نکنیم»، درسایه همکاری آموزش و پرورش و پرورش و شبکه بهداشت شهرستان لنگرود صورت‌گرفت.

طی این ویژه‌برنامه،  که ۲۶ مهر ۱۴۰۲ صورت گرفت، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنگرود به معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های این مجموعه برای بیش از ۶۰ دانش‌آموز مقطع دوم دبستان مدرسه «کمیل» پرداختند.

برگزاری ویژه‌برنامه روزجهانی غذای سالم در کانون لنگرود

معرفی کتاب‌ با موضوع تغذیه و نمایش پویانمایی «یکی‌کم است»، ازدیگر برنامه‌های این روز بود و با خوانش دل‌نوشته‌های کودکان با موضوع «آب‌، مایه حیات» و «تغذیه سالم من» همراه‌شد.

کارشناس شبکه بهداشت شهرستان لنگرود هم در این ویژه‌برنامه درباره اهمیت مصرف غذاهای سالم و خانگی و اهمیت نوشیدن آب کافی برای کودکان صحبت‌کرد و رعایت بهداشت را در سلامت فردی و اجتماعی دارای اهمیت دانست.

برپایه این گزارش، بازدید حاضران از نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنگرود، برپایی سفره سلامت و اهدای بسته‌های فرهنگی به دانش‌آموزان، ازدیگر برنامه‌های این روز به‌شمارمی‌رفت.

برگزاری ویژه‌برنامه روزجهانی غذای سالم در کانون لنگرود

یادآورمی‌شود، ۲۴ مهر، برابر با شانزدهم اکتبر، روز جهانی غذا نام‌گذاری شده‌است. این مناسبت هر سال در سالروز تاسیس سازمان جهانی فائو در تمام کشورهای جهان گرامی‌داشته‌می‌شود و دراین روز، سازمان‌های بین‌المللی مرتبط، برای برقراری روابط در زمینه کشاورزی، تولید غذا، محافظت از محیط زیست و زمینه‌سازی برای پیش‌گیری از فقر و گرسنگی تلاش‌می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =