کد خبر: 332159
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
مهلت شرکت در پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون تمدید شد

مهلت شرکت در پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های مقاله، اقدام‌پژوهی، رساله و پایان‌نامه، پژوهش اعضا و جستارنویسی تا ۵ آبان تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فراخوان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه اعضای مراکز، مربیان و کارشناسان کانون و پژوهش‌گران حوزه کودک تیر ۱۴۰۲ منتشر شد.

برهمین اساس کانون پرورش فکری در نظر دارد با همیاری علاقه‌مندان پژوهش‌گر، هم‌زمان با هفته پژوهش در آذر ۱۴۰۲ویژه‌برنامه هفته پژوهش را برای اعضا، کارشناسان، مربیان و پژوهشگران آزاد برگزار کند.

توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش هدف اصلی و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون با توجه به راهبردهای مدیرعامل و سیاست‌های معاون فرهنگی، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی، معرفی پژوهش‌گران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون و تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های پژوهش محور در بین کودکان و نوجوانان از اهداف فرعی این ویژه‌برنامه است.

محورهای اصلی مقاله‌های پژوهشی پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون «رسانه‌ و سیاست‌گذاری؛ کانون، رسانه‌ و دانش و فناوری؛ کانون، رسانه‌ و زیست‌ جهان ایرانی» تعیین شده است و قالب آثار پژوهشی ارسالی باید جستارنویسی، مقاله‌های (علمی پژوهشی، مروری)، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری، گزارش اقدام‌پژوهی و پژوهش اعضا و تحلیل آثار اقدام‌پژوهی باشد.

برهمین است مهلت ارسال آثار در بخش‌های مقاله، گزارش اقدام‌پژوهی، رساله و پایان‌نامه، پژوهش اعضا و جستارنویسی تا ۵ آبان ۱۴۰۲ تمدید شده است.

مخاطبان ویژه‌برنامه هفته پژوهش نیز اعضای مراکز، مربیان و کارشناسان کانون و علاقه‌­مندان حوزه کودک اعم از نویسندگان، پژوهشگران، مربیان، معلمان، دانشجویان، اولیای تربیتی و... هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پژوهش کانون، دبیرخانه ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش و یا پست الکترونیکی kanoon.pazhuhesh@gmail.com ارسال کنند.

پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش هفته سوم آذر برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه با شماره ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۷۹ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =