کد خبر: 332174
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری در حکمی امین کمالوندی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این حکم با اشاره به شایستگی و تجربه‌های ارزشمند امین کمالوندی آورده است: نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم ‏به‏ عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان» منصوب می‌شوید.

مدیرعامل کانون در این حکم نوشته است: انتظار می‌رود با رویکردی نظام‌مند و مرکزمحور به مجموعه فعالیت‌های کانون و از رهگذر بهینه‌سازی فرایندها و اصلاح دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های موجود و همچنین توجه به ضرورت صرفه‌جویی در هزینه‌های امور جاری و حسن اجرای قوانین و مقررات ضمن فراهم آوردن زمینه مشارکت مؤثر و ایجاد و تقویت انگیزش همکاران به عنوان سرمایه انسانی، ساماندهی نیروی انسانی برای افزایش کارایی و اثربخشی عمومی کانون قدم‌های مؤثر برداشته شود.

وی ادامه داده است: بدیهی است در این مسیر، رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات، ساماندهی دقیق‏‌تر و بازنگری در کیفیت و کمیت قراردادها، شفافیت در برون‌سپاری، تلاش برای توسعه، جذب و تخصیص منابع با  تأکید بر مقوله اقتصاد و فرهنگ و هنر، از اقتضائات اساسی این مسؤلیت خواهد بود.

علامتی در پایان اظهار امیدواری کرده است: امید است که به فضل خدای متعال و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام‌معظم رهبری «مدظله‌العالی»، خصوصاً بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی و به واسطه مجاهدت جناب‌عالی و همکاران ارجمند ستادی و استانی، در مسیرتحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارید.

سرپرستی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد، مدیرکل کتابخانه‌های استان مرکزی، معاون اجرایی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو شورای سیاست‌گذاری و مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عضو هیات مدیره کانون اندیشه، عضو هیات مدیره موسسه پیوست‌نگاری افق، عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی فام، عضو شورای مرکز رشد علوم انسانی اسلامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان‌های لرستان و کهکیلویه و بویراحمد و طراح، رییس و دبیر بیش از یکصد جشنواره ملی فرهنگی و هنری از جمله سوابق کاری امین کمالوندی به شمار می‌رود.

یادآوری می‌شود امین کمالوندی جایگزین هادی یوسف‌زاده شده است که از تیر ۱۴۰۰ معاونت توسعه مدیریت و منابع کانون را بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =