اکران پویانمایی «بچه زرنگ» ویژه خبرنگاران و مسئولین استان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: پویانمایی سینمایی بچه زرنگ تولید کانون پرورش فکری در سطح استان برای گروه های مخاطب کودک و نوجوان و ادارات به صورت ویژه اکران می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی فرهاد آقا بیگی در حاشیه اکران انیمیشن بچه زرنگ با حضور  خبرنگاران و مسئولین اظهار داشت : :پویانمایی سینمایی "بچه زرنگ" طبق برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان برای گروه های سنی کودکان و نوجوانان عضو کانون، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و ادارات پخش می شود.

آقا بیگی  با اشاره به  داشتن پیام های خوب و آموزنده در این پویا نمایی برای کودکان و نوجوانان تصریح کرد: این پویا نمایی  با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برای مدارس به تخفیف ده درصد  و برای ادارات استان در صورت انعقاد قرار داد با ۵۰درصد تخفیف اکران می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی اضافه کرد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طی ارسال دعوت نامه هایی، کارکنان ادارات و نهادهای دولتی و خانواده هایشان را برای دیدن این انیمیشن سینمایی فراخوانده است.

خاکشور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی در حاشیه بازدید از پویا نمایی بچه زرنگ گفت :فرصت مغتنمی است تا کودکان و نوجوانان با حضور والدین خود به تماشای انیمیشنی بنشینند که دارای دوبله حرفه ای و محتوایی جذاب است.

خاکشور گفت :پرداختن به باور های دینی در کنار محتوای طنز جذاب از مهم ترین ویژگی های این انیمیشن است.

اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز با تاکید بر حضور خانواده ها برای تماشای این پویانمایی  گفت : مباحث تربیتی، آموزشی و محیط زیستی به خوبی در این انیمیشن آموزش داده شده است و تاثیرات مثبتی بر روی مخاطب کودک و نوجوان خواهد داشت.

 "هومن حاجی‌عبداللهی"، "میرطاهر مظلومی"، "هدایت هاشمی" و جمعی از بازیگران شاخص و مطرح سینما و تلویزیون گویندگی نقش‌های اصلی پویانمایی سینمایی "بچه زرنگ" را بر عهده دارند.

فیلم کارتونی "بچه زرنگ" به تهیه کنندگی "حامد جعفری" یک پویانمایی قهرمان‌محور برای مخاطب کودک و نوجوان و حتی بزرگسال و محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با مشارکت حدود ۲۵۰ نفر از هنرمندان کشور ساخته شده است.

گفتنی است؛ پویانمایی بچه زرنگ در سینما عمیق بجنوردمیزبان کودکان و نوجوانان بجنوردی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =