کد خبر: 332216
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
بازدید 2519
پارسا زیوری در جشنواره فانوس رتبه سوم کشور را کسب کرد

پارسا زیوری، عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد در اختتامیه هفتمین جشنواره هنری فانوس مقام سوم کشور را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اختتامیه هفتمین جشنواره ملی هنری فانوس با حضور برگزیدگانی از سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

در این اختتامیه هنرمندان همدانی خوش درخشیدند و تندیس و دیپلم افتخار جشنواره را کسب کردند. 

در بخش فیلم، اثر «تملک شخصی دوربین» به کارگردانی «کیارش کرمی» لوح تقدیر و جایزه نقدی را کسب کرد، در بخش دانش‌آموزی و تئاتر صحنه‌ای نیز «نسا بخشی» برای نمایش «ساکنین جنت آباد» موفق به دریافت جایزه دوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی شد.

در بخش دانش‌آموزی و نقاشی، «پارسا زیوری» با اثر نام «شهید» موفق به کسب مقام سوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی شد، همچنین در بخش نماهنگ «مصطفی نجاریان» با اثر «فصل تو» مقام سوم شامل جایزه نقدی و لوح تقدیر را کسب کرد.

در بخش دانش‌آموزی و فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای، «مانی زنگنه» موفق به کسب عنوان نخست و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی شد.

در میان از پنج هنرمند همدانی، پارسا زیوری عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان شهرستان اسدآباد  با نام اثر «شهید» موفق به کسب مقام سوم ، لوح تقدیر و جایزه نقدی با گرایش نقاشی بخش دانش آموزی از مرحله ملی جشنواره فانوس شد.

خانم سمیه سروامان‌الهی مربی این نوجوان هنرمند اسدآبادی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =