تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره از ایده تا اجرا

مهلت ارسال آثار جشنواره ملی از ایده تا اجرا در پی استقبال مربیان و رابطان ادبی تا ۳۰ آبان تمدید شد

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهرناز نصیری کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان سمنان و دبیر اجرایی جشنواره ملی از ایده تا اجرا، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: در پی استقبال مربیان و رابطان ادبی و هم‌چنین اضافه‌شدن بخش ویژه  استانی، مهلت ارسال آثار در بخش ملی تا پایان آبان ۱۴۰۲ و در بخش استانی نیز تا ۱۰ آذر سال جاری تمدید شد.

وی در ادامه افزود: جشنواره «از ایده تا اجرا» ویژه مربیان سراسر کشور به‌منظور تبادل تجربیات مؤفق و توانمندسازی آن‌ها در اجرای فعالیت‌ها و کارگاه‌های تخصصی بخش ادبی و با هدف ترغیب مربیان و رابطان ادبی و ایجاد انگیزه در زمینه‌ی خلق شیوه‌های نوین، طراحی شده است.

نصیری اظهار داشت: جشنواره در دو بخش اجرا می‌شود که بخش اول آن شامل «طنز» با شعار «شادی، نشاط و امید» است و مربیان درصورت تمایل به شرکت در این بخش، بایست طنز را در محتوای ایده و شیوه‌ی اجرایی خود لحاظ کنند.

وی یادآور شد: مخاطبان اصلی این جشنواره، مربیان تخصصی مرکز آفرینش‌های ادبی، مربیان فرهنگی با گرایش ادبی و هم‌چنین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان دوره اول و دوم ابتدایی هستند.

نصیری در پایان تصریح کرد: آیین پایانی جشنواره با معرفی برگزیدگان نهایی، دی‌ماه سال جاری به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =