ابراهیم زره‌ساز مسئول دبیرخانه خادم‌یاری در کانون شد

معاون فرهنگی کانون در حکمی ابراهیم زره‌ساز را به عنوان مسئول دبیرخانه خادم‌یاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح در این حکم به تعهد، ﺗﺨﺼﺺ و تجربه‌های ابراهیم زره‌ساز اشاره کرده و مسئولیت دبیرخانه خادم‌یاری در کانون را به وی سپرده است.

فلاح در این حکم آورده است: هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم، تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها، پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان و آشناسازی با هویت دینی و سیره و سبک رضوی است.

معاون فرهنگی کانون در ادامه حکم زره‌ساز نوشته است: تحقق این هدف علاوه بر نیاز به تعامل سازنده با آستان قدس رضوی (مدیریت خدمیاری) مستلزم برنامه‌ریزی دقیق در حوزه تربیت نیروی انسانی، تامین محتوا و تعریف فعالیت‌های متناسب با گروه سنی مخاطب در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ دینی و معرفت‌افزایی کودکان و نوجوانان در حوزه مفهوم زیارت و سبک زندگی رضوی است.

فلاح در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که با بهره‌گیری از رهنموهای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» خصوصا بیانیه گام دوم انقلاب در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تربیت کودکان و نوجوانان شایسته و صالح گام‌های موثری بردارید.

یادآوری می‌شود ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی است.

ابراهیم زره‌ساز مسئول دبیرخانه خادم‌یاری در کانون شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =