معرفی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای پدران و مادران زاهدانی(سیستان و بلوچستان)

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان میزبان تعدادی از پدران و مادران زاهدانی با موضوع معرفی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، معرفی جشنواره قصه‌گویی و دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی در کانون استان ادامه دارد.

با توجه به اهمیت قصه و قصه‌گویی در پرورش و آموزش فرزندان و لزوم یادآوری این موضوع به پدران و مادران، عالیه سجادی، رابط جشنواره قصه‌گویی استان، در ادامه‌ی معرفی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، به شهروندان زاهدانی، در جمع پدران و مادران حضور یافت و ضمن برشمردن آثار قصه‌گویی در زندگی کودکان، از آنان دعوت کرد در این رویداد مهم شرکت کنند.

گرم کردن صدا، شمرده و با اعتماد به نفس صحبت کردن، تمرین کردن، حفظ آرامش و اهمیت تنفس صحیح برای قصه‌گو، از جمله آموزش‌هایی بود که کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای حاضران ارایه داد.

مرحله استانی این رویداد با حضور راه‌یافتگان، روزهای ۲۰ تا ۲۲ آبان‌ماه در سالن سینمای کانون برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.kanoonfest.ir و یا با مراجعه به مراکز فرهنگی‌هنری کانون در استان، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =