جلسه تبیین شیوه نامه‌های هفته ملی کودک و قصه‌گویی در کانون سیستان و بلوچستان

دومین جلسه تبیین شیوه نامه‌های هفته ملی کودک و قصه‌گویی با حضور همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه تبیین شیوه نامه‌های هفته ملی کودک و قصه‌گویی با حضور مدیرکل و همکاران برگزار شد.

در این جلسه، که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، محمدرضا سالاری ضمن خداقوت به همکاران جهت گذراندان فصل پربار و داغ تابستان، همراه با کودکان و نوجوانان سراسر استان، از برگزاری برنامه‌ای جهت تقدیر از همکاران خبر داد و در ادامه با اشاره به هفته ملی کودک و بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، به عنوان دو رویداد مهم پیش رو، گفت: اقدامات خوبی برای برگزاری این دو رویداد انجام شده ولی برای اجرای باشکوه آن نیازمند خلاقیت بیشتر در کارها و برنامه‌ها هستیم.

مدیرکل کانون استان استفاده از ظرفیت دیگر سازمان‌ها را یکی از ماموریت‌های همکاران عنوان و نسبت به بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، برای خدمت به کودکان، تاکید کرد.

سالاری هم‌چنین از پیگیری امور مربوط به مسایل جاری خبر داد و گفت: با تمام توان برای برطرف کردن این موارد هستیم تا کودکان و نوجوانان بیشتری از خدمات کیفی کانون بهره‌مند شوند.

وی در بخشی از سخنان خود به اکران پویانمایی بچه زرنگ اشاره کرد و از همکاران خواست برای اطلاع رسانی به خانواده‌ها و فرزندان، از طریق ادارات آموزش و پرورش، مدارس و دستگاه‌های فرهنگی تلاش کنند.

تشکیل کارگروه در مراکز فرهنگی‌هنری استان، مطالعه‌ی دقیق شیوه نامه‌ها و بررسی راه‌های افزایش مشارکت در این رویدادها، دیگر سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع همکاران استان بود.

گفتنی است در ادامه، شیوه نامه‌های مذکور توسط همکاران قرائت و به پرسش‌های همکاران پاسخ داده شد.

جلسه تبیین شیوه نامه‌های هفته ملی کودک و قصه‌گویی در کانون سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =