اعضای نوجوان کانون پرورش فکری بستک به اردویی یک روزه به شهر بندرعباس سفر کردند

در سفری یک روزه اعضای دختر کانون پرورش فکری مرکز بستک از مرکز تخصصی علوم مجتمع آفرینش، کتابفروشی های شهربندرعباس بازدید و فیلم بچه زرنگ را در سینما تماشا کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، زهرا رحمانی مربی مسئول کانون مرکز بستک گفت: در روز پنجشنبه ۴ آبان ماه ۱۹ نفر از اعضای نوجوان فعال مرکز بستک در اردوی علمی ، آموزشی ، تفریحی شرکت کردند.
وی افزود:این اردو با هدف ایجاد شور و نشاط ، تنوع بخشی به فعالیت ها و بازدید از مرکز علوم پرورش مهارت زندگی چون دوستی و همراهی ، انجام وظایف شخصی و گروهی ، استقلال ، اعتماد به نفس با عنوان «یک روز خوب» برگزار گردید.
به گفته رحمانی از فعالیت های این اردو می توان به بازدید از بخش های مختلف این مرکز چون بخش فیزیک ، گنبد آسمان نما ، بخش سنگ ها و کانی ها ، بخش حشرات و.. همچنین انجام آزمایش نام برد.
وی تصریح کرد: خانم غفاری مسئول مرکز علوم ضمن خوش امد گویی به اعضا در خصوص بخش های مختلف مرکز با اعضا صحبت کرد و در ادامه از بخش های مختلف این مرکز بازدید و علاوه بر توضیحات در هر بخش به سوالات اعضا پاسخ داده شد و در بسیاری از موارد آزمایشاتی مختلف برای درک بهتر مطالب اعضا انجام گرفت.

اعضای نوجوان کانون پرورش فکری بستک به اردویی یک روزه به شهر بندرعباس سفر کردند
بازدید از بوک لند و تماشای فیلم بچه زرنگ در سینمای ستاره شهر بندر عباس از دیگر برنامه های این اردو بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =