راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری در بندپی بابل

کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری مازندران ویژه کودکان و نوجوانان منطقه بندپی شهرستان  بابل راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، این کتاب‌خانه  به صورت یک خودرو وانت مجهز به کتاب و امکانات فرهنگی هنری ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است که صبح امروز با حضور حامد فاضلی، مدیرکل کانون مازندران، علی کریمی فیروزجایی نماینده حوزه انتخابیه بابل در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام نورمحمدعابدی، امام جمعه بندپی ،رییس آموزش و پرورش بندپی، شهردار گلیا،بخشدار  و سایر مسئولان شهری و داتش آموزان در مدرسه بعثت بندپی بابل آغاز به کار کرد. 

راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری در بندپی بابل

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در این آیین با بیان اینکه کتاب‌خانه‌های سیار روستایی از جمله فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که به منظور توسعه کتاب‌خوانی شکل گرفته است  ابراز امیدواری نمود، از این پس خدمات فرهنگی،هنری،ادبی، دینی و علمی کانون برای گروه سنی کودک و نوجوان و دانش آموزان این منطقه شاهد خواهیم بود.

حامد فاضلی کبریا ضمن مهم خواندن نقش خیران در توسعه عدالت فرهنگی در راستای شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته اظهار داشت: این خودرو با حمایت بانو سیده زهرا محمودیان به نمایندگی جمعی از خیران شهرستان بابل به کانون اهدا شد و با تجهیز و مناسب سازی، با حضور یک مربی تخصصی و امکانات فرهنگی از جمله کتاب به ارایه خدمات در روستاها و مدارس این منطقه می‌پردازد.

وی در ادامه صحبت‌هایش با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به مردم و کودکان بی‌دفاع غزه، امنیت و آرامش را بدیهی ترین حقوق کودکان دانست و اضافه داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با داشتن مراکز کتاب‌خانه‌ای ثابت، سیار و پستی و با انجام بیش از ۶۰ فعالیت  در راستای شکوفایی استعدادهای نسل آینده ساز کشور تلاش ‌می‌نماید.

راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری در بندپی بابل

در ادامه حجت الاسلام عابدی، امام جمعه بندی پی نیز با تقدیر از این اقدام فرهنگی کانون ویژه کودکان و نوجوانان، بر اهمیت فعالیت و خدمت به این نسل مهم و آینده ساز تاکید داشت.

وی خطاب به دانش‌آموزان شرکت کننده در آیین، با اشاره به اینکه کتاب گنج ارزشمندی است، ابرازداشت: این گنج‌ها باید با دستان شما گشوده و خوانده شود.

راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری در بندپی بابل

برای دیدن سایر تصاویر روی همین لینک کلیک نمایید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =