تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان در دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه

در هفته‌ی نوجوان و در راستای تولی‌گری کانون در حوزه‌ی نوجوانان؛ کارگروه مشورتی نوجوانان در دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه تشکیل شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در هفته‌ی نوجوان و در راستای تولی‌گری کانون در حوزه‌ی نوجوانان؛ کارگروه مشورتی نوجوانان در دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه تشکیل شد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن مهم شمردن جایگاه نوجوانان، عنوان کرد : با توجه به لزوم توجه به نوجوان و کاهش سن کنشگری به سن نوجوانی در شرایط کنونی و در عصر حاضر، کانون استان بر آن است که فعالیت‌های نوجوان‌محور را به شکلی جدی‌تر و با اثرگذاری بیشتری اجرایی نماید و با توجه به اهمیت موضوع فرآیند کار نیز از مدت‌ها پیش آغاز گردیده است .
وی تصریح کرد : تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان در دستگاه‌های اجرایی استان، برنامه‌ای است که با لزوم استفاده‌ از فکر، نظر و ایده‌های نوجوانان و ضرورت آشنا شدن نوجوانان با فعالیت‌ها و خدمات دستگاه‌های اجرایی، شکل گرفت و اجرا گردید . 
زنجانی درخصوص کارگروه مشورتی نوجوانان استان، بیان داشت : در سال گذشته این گروه را در کانون تشکیل دادیم و امسال نیز با همراهی استاندار محترم، این کارگروه‌ها با حضور نوجوانان توانمند کانون در سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و در هفته‌ی نوجوان، این کارگروه‌ها در چهار دستگاه اجرایی آغاز به کار خواهند کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =